Klantenservice

Business process outsourcing (BPO)

Volledige bedrijfsprocessen laten uitbesteden? Wij helpen organisaties te excelleren in klantcontact met onze specialisten.

Jouw eigen afdeling onder ons dak

Klantcontact kan je merkimago maken of breken. Klanten worden namelijk steeds veeleisender en de processen complexer. Wij helpen organisaties te excelleren in klantcontact. Door tickets af te handelen, vragen te beantwoorden, wachttijden kort te houden en te onderzoeken waar de wens van de klant ligt, verhogen wij loyaliteit. Hierdoor helpen wij klanten om focus te houden op waar zij het best in zijn: groeien.

Volledige klantenservice uit handen

Als organisatie heb je te maken met veel verschillende soorten processen. Facturatie, backoffice, klantenservice, etc. Onze klantcontactteams helpen jou graag om te doen waar je goed in bent. Andere processen kunnen afleiden van de hoofdzaak. Daarom kijken onze medewerkers vaak verder dan alleen klantcontact. Zij kunnen onder andere bijspringen in administratieve backoffice taken die verder gaan dan alleen de telefoon opnemen of een mail sturen.

Hoogwaardige ondersteuning

Onze specialisten staan jouw klant graag te woord zoals jij dat wilt. We trainen hen op jouw merkwaarden en laten hen jouw taal spreken. Hierdoor zorgen we samen voor loyale, blije klanten die sneller terugkomen en graag met jou in gesprek gaan.

Een extern team dat jouw waarden & cultuur deelt.

Wij hechten als organisatie veel waarde aan onze cultuur. Een hechte relatie met medewerkers is hiervoor van belang. Hoewel wij mensen aannemen op onze eigen kernwaarden houden we ook rekening met die van onze klanten. Want, hoewel je deze mensen niet bij jouw in de wandelgangen tegenkomt kunnen zij wel degelijk onderdeel uitmaken van jouw cultuur.
Door continue training, het begeleiden en door communicatielijnen kort te houden zorgen we ervoor dat er een subcultuur binnen onze muren ontstaat, toegewijd aan jouw organisatie. Jouw klantcontactteam spreekt in jouw “tone of voice”, kent de problematiek van jouw klanten en vormt een hecht team van collega’s.

Multilingual oplossingen

Met de globalisering wordt ook de vraag naar verschillende talen groter. Immers wonen er ook steeds meer anders-sprekenden in Nederland. Het kan als groeiende organisatie dan ook lastig zijn om zelf klanten in elke taal snel en deskundig te woord te staan. Multilingual: bij ContactCare begrijpen wij die behoefte als geen ander en geven we graag samen met jou invulling aan de wens van jouw klant. Wij helpen jou graag verder met de volgende talen:

🇩🇪    Duits
🇪🇸    Spaans
🇫🇷    Frans
🇸🇪    Zweeds
🇳🇴    Noors
🇫🇮    Fins
🇩🇰    Deens
Academy brochure

Meer informatie in onze brochure

In onze brochure vind je meer informatie over onze dienstverlening. Goed klantcontact is belangrijk. Maar welke optie past het beste bij jouw organisatie? En hoe doen we dat bij ContactCare? 

N

De verschillende opties

N

De waarde van goed klantcontact

N

Persoonlijk klantcontact

N

Klantcontact voor grote en kleine organisaties

Academy brochure
Uitvoerig getraind aan de ContactCare Academy
Onze klantenservice medewerkers worden opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.

Romy de Roo
Chief operating officer

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.