Founder Jasper Meerding terug als CEO van ContactCare

di,mei 2019

Sinds april 2017 was Mark Hekkelman werkzaam als Managing Director bij ContactCare. Hij nam de verantwoordelijkheid over van Jasper Meerding, de oprichter en eigenaar van ContactCare, die per heden weer terug is in de dagelijkse leiding van ContactCare. Mark gaat zich verder focussen op het uitbouwen van zijn eigen softwarebedrijf Salesdock.

Ons klaar maken voor nóg 10 jaar klantcontact

In december 2019 bestaat ContactCare 10 jaar. Al die tijd zijn wij meegegroeid met een snel veranderende markt. Om onszelf klaar te maken voor nog eens 10 jaar klantcontact zijn we bezig met procesoptimalisatie en verdere digitalisering. Hierdoor besparen we tijd en kunnen wij blijven doen waar we het beste in zijn; mensen zo snel mogelijk verder helpen door een bruikbaar antwoord op hun vragen te geven.

Jasper heeft zich de afgelopen 2 jaar gefocust op de tech-startup GAIKU. GAIKU heeft als missie het vergaderprobleem uit de wereld te helpen. GAIKU gaat door en binnenkort zal het boek verschijnen: ‘En nu weer aan het werk! Maak vergaderen weer efficiënt & boeiend’ geschreven door Jasper.

Mocht u met Jasper van gedachten willen wisselen stuur hem dan een email op jm@contactcare.nl.

Brochure

Klantenservice

Het Nederlands telefoonalfabet is een spelalfabet dat wordt gebruikt om, bijvoorbeeld via de telefoon, woorden te spellen. Download hem en gebruik hem als spiekbriefje!

10 tips voor een killer van een telefoongesprek

10 tips voor een goed telefoongesprek

Laatste nieuws

user icon