Engelstalige Klantenservice

Professioneel klantcontact in uitstekend Engels

Groeit je organisatie ook buiten de Nederlandse grenzen en krijg je ook klantvragen in het Engels binnen via de telefoon, e-mail of chat? Dan biedt onze Meertalige klantenservice in het Engels uitkomst. Bij ContactCare werken Nederlandstalige klantenservice medewerkers die vloeiend Engels spreken. Zij bieden jouw klanten professionele service en deskundig advies in hun moedertaal. Want wanneer doet een consument een aankoop in een – voor hem of haar – buitenlandse webshop? Precies: op het moment dat jouw service eruit springt én wanneer deze service beschikbaar is in de taal van de consument.

Engelstalig klantcontact tot in de puntjes verzorgd

ContactCare biedt Engelstalige klantenservice verzorgd door ervaren agents, vanuit onze centrale locatie in Amersfoort. Om de taalvaardigheidsniveaus in het Engels te kunnen waarborgen, hanteren we het Common European Framework of Reference for Languages (CEF) als maatstaf. Onze medewerkers beheersen minimaal CEF niveau B2 om een klant mondeling en/of schriftelijk te woord te staan in het Engels. Zo kunnen we je altijd de beste kwaliteit garanderen.

Via de telefoon, e-mail of chat 
Native speakers
Minimaal CEF niveau B2

engels

We begrijpen de Engelse taal en cultuur

Door het uitbesteden van je Engelstalige klantenservice vergroot je de bereikbaarheid van je organisatie voor Engelstalige klanten. Bovendien maakt jouw organisatie een uiterst professionele indruk wanneer een consument in zijn of haar eigen moedertaal te woord wordt gestaan door een medewerker die de taal vloeiend spreekt en de cultuur begrijpt.

Een andere taal?

Naast Engelstalige klantenservice, bieden we ook meertalige klantenservice in het Duits, Frans, Spaans en Zweeds aan.