Klantcontact uitbesteden met een persoonlijke touch.

Wil je het klantcontact van jouw organisatie outsourcen? Wij zorgen ervoor dat jouw klant verder kan. Efficiënt, kwalitatief, flexibel, maar bovenal zorgen wij voor persoonlijk klantcontact.

Meer informatie
Kwaliteit

Kwalitatief & Persoonlijk

Wij bieden een prettige werkomgeving zonder oog op kwaliteit en efficiëntie te verliezen

24 uur bereikbaar

24/7 inzage in verbruik

Het klantenportaal MyCare maakt het mogelijk op elk moment van de dag live inzage in verbruik te hebben.

Klantcontact op maat

Klantcontact op maat

Elke organisatie heeft andere behoeften. We kijken graag samen met jou naar een maatoplossing voor jouw uitdagingen.

Flexibel opschalen

Flexibel opschalen

We maken het jou makkelijk om op te schalen op momenten dat je meer drukte verwacht. 

Uitvoerig getraind

Uitvoerig getraind

Onze medewerkers zijn uitvoerig getraind en klaar om voor jou aan de slag te gaan.

Waarom outsourcen?

N
Een goede customer experience
N
Elke klant netjes geholpen
N
Betere bezetting
N
Loyalere klanten
N
Hogere klanttevredenheid
N
Goed getrainde klantenserviceprofessionals

Klantenservice voor grote en kleine organisaties

BPO oplossingen

Klantcontact kan je merkimago maken of breken. Klanten worden namelijk steeds veeleisender. Onze specialisten staan jouw klant graag te woord zoals jij dat wilt. We trainen hen op jouw merkwaarden en zorgen samen met jou voor loyale, blije klanten.

Kleinere volumes

Een eigen klantenservice klinkt als heel wat. Toch vinden we bijna altijd een gepaste oplossing. Kleinere organisaties kunnen gebruik maken van Multi-client teams. Dit maakt deze oplossing zeer voordelig en zo kan elke consument altijd netjes te woord worden gestaan.

Een merk-waardige customer experience

Goede customer experience is onmisbaar voor een goede klantrelatie en zorgt voor loyale klanten.

Wij geloven dat menselijk contact onmisbaar is om een goede band op te bouwen. Want wie wordt er nou warm van praten tegen een computer of luisteren naar het oplezen van een script?

Daarom worden onze medewerkers getraind om jouw normen en waarden perfect te vertalen naar de consument. Ook wordt hen geleerd hoe ze verschillende soorten klanten op een zo efficiënt mogelijke manier kunnen helpen. Dit zorgt voor loyale en blije klanten.

Daarom wensen we jouw klant graag een hele fijne dag.

Merk-waardige customer

Al jouw klantcontacten bij de hand

Je krijg gratis toegang tot ons platform MyCare. Hierdoor heb je altijd inzage in verbruik en kun je gesprekken terugluisteren. Hierdoor kom je nooit voor verassingen te staan. 

N
Inzage in verbruik
N
Gesprekken terugluisteren
N
Beoordelen en corrigeren
N
Facturen downloaden
N
Rapportages
MyCare
Arla
Hogeschool Utrecht
Smit & Dorlas
Marley Spoon
Sendcloud
Flitsmeister
Kinderpostzegels
Cristine le Duc
Simpel
SGR
Squala

Deze merken gingen jou voor.

Ons team verzorgt het klantcontact voor meer dan 500 zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde. Zoals Simpel, KPN, Scotch and Soda, 50five en Christine le Duc.

Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in jouw branche. We helpen jouw klant graag verder.

Deze merken gingen jou voor.

Ons team verzorgt het klantcontact voor meer dan 500 zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde. Zoals Simpel, KPN, Scotch and Soda, 50five en Christine le Duc.

Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in jouw branche. We helpen jouw klant graag verder.

Simpel
Hoeschool Utrecht
Smit & Dorlas
Squla
SGR
Flitsmeister
Omoda
Marley Spoon

Uitvoerig getraind en opgeleid aan de ContactCare Academy

Onze klantenservice medewerkers worden opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.

Academy

Tijd voor een goed gesprek?

Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.

user icon