Klantenservice
Klantcontact uitbesteden met een persoonlijke touch.
Wil je het klantcontact van jouw organisatie outsourcen? Wij zorgen ervoor dat jouw klant verder kan. Efficiënt, kwalitatief, flexibel, maar bovenal zorgen wij voor persoonlijk klantcontact.
Kwalitatief & Persoonlijk
Wij bieden een prettige werkomgeving zonder oog op kwaliteit en efficiëntie te verliezen
24/7 inzage in verbruik
Het klantenportaal MyCare maakt het mogelijk op elk moment van de dag live inzage in verbruik te hebben.
Klantcontact op maat
Elke organisatie heeft andere behoeften. We kijken graag samen met jou naar een maatoplossing voor jouw uitdagingen.
Flexibel opschalen
We maken het jou makkelijk om op te schalen op momenten dat je meer drukte verwacht.
Uitvoerig getraind
Onze medewerkers zijn uitvoerig getraind en klaar om voor jou aan de slag te gaan.
Waarom outsourcen?
Klantenservice voor grote en kleine organisaties
BPO oplossingen
Klantcontact kan je merkimago maken of breken. Klanten worden namelijk steeds veeleisender. Onze specialisten staan jouw klant graag te woord zoals jij dat wilt. We trainen hen op jouw merkwaarden en zorgen samen met jou voor loyale, blije klanten.
Kleinere volumes
Een eigen klantenservice klinkt als heel wat. Toch vinden we bijna altijd een gepaste oplossing. Kleinere organisaties kunnen gebruik maken van Multi-client teams. Dit maakt deze oplossing zeer voordelig en zo kan elke consument altijd netjes te woord worden gestaan.
Een merk-waardige customer experience
Goede customer experience is onmisbaar voor een goede klantrelatie en zorgt voor loyale klanten.
Wij geloven dat menselijk contact onmisbaar is om een goede band op te bouwen. Want wie wordt er nou warm van praten tegen een computer of luisteren naar het oplezen van een script?
Daarom worden onze medewerkers getraind om jouw normen en waarden perfect te vertalen naar de consument. Ook wordt hen geleerd hoe ze verschillende soorten klanten op een zo efficiënt mogelijke manier kunnen helpen. Dit zorgt voor loyale en blije klanten.
Daarom wensen we jouw klant graag een hele fijne dag.

Al jouw klantcontacten bij de hand
Je krijg gratis toegang tot ons platform MyCare. Hierdoor heb je altijd inzage in verbruik en kun je gesprekken terugluisteren. Hierdoor kom je nooit voor verassingen te staan.

Deze merken gingen jou voor.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in jouw branche. We helpen jouw klant graag verder.
Deze merken gingen jou voor.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in jouw branche. We helpen jouw klant graag verder.
Uitvoerig getraind en opgeleid aan de ContactCare Academy
Onze klantenservice medewerkers worden opgeleid aan de ContactCare Academy. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo kunnen onze medewerkers jouw klanten altijd op een persoonlijke manier verder helpen.

Tijd voor een goed gesprek?
Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.