Klantenservice

Maak het verschil met professioneel, persoonlijk klantcontact

Organisaties moeten meegaan in de steeds hogere eisen van de klant van vandaag. Hierin is optimaal bereikbaar zijn onmisbaar om geen potentiële klanten mis te lopen. ContactCare zorgt er samen met jou voor dat je organisatie optimaal bereikbaar is voor klanten en dat zij de excellente service krijgen die ze verdienen. Het uitbesteden van klantcontact kan bij ContactCare op verschillende manieren.  

Kies de contactkanalen die bij jouw organisatie passen.

Klantenservice bij ContactCare is beschikbaar in Multi-client klantenservice en Dedicated klantenservice. Met Multi-client klantenservice kies voor een flexibele service die de bereikbaarheid van je organisatie vergroot. Deze dienst biedt je een ‘shared’ team die jouw klantcontact deels of geheel uit handen kan nemen. Met onze Dedicated klantenservice beschik je over een eigen team van vaste medewerkers dat alleen voor jouw bedrijf het klantcontact verzorgt. Hiermee bieden we je een eigen team van specialisten op afstand.

Klantenservice

Multi-client

(500 tot 5000 klantcontacten per maand)

klokElke dag van 08:00 tot 22:00 uur bereikbaar

creditcardBetaal enkel voor wat je gebruikt

mensenVoordelig ‘shared’ model met wisselende agents

oogLive inzage in klantcontact via MyCare en MyControl

Klantenservice

Dedicated

(Meer dan 160 contacturen per week)

klokElke dag van 08:00 tot 22:00 uur bereikbaar

creditcardBetaal per uur, geen onverwachte kosten

mensenJe eigen vaste team van klantenservice medewerkers

oogLive inzage in klantcontact via MyCare en MyControl

Meertalige Klantenservice

Wanneer je organisatie ook buiten de Nederlandse grenzen actief is heb je al gauw te maken met klantvragen in bijvoorbeeld het Engels, Duits of Frans. Bij ContactCare werken professionele, native speakers vanuit onze centrale locatie in hartje Amersfoort. Zij begrijpen de taal en cultuur van jouw klanten als geen ander en staan hen deskundig te woord.