Klantenservice

Onze teams zijn inzetbaar zoals jij dat wilt. In een Multiclient oplossing of als dedicated medewerkers.

Afgestemd op jouw unieke behoefte.

Bij ContactCare bieden we klantenserviceoplossingen die afgestemd zijn op jouw unieke behoeften. Of je nu te maken hebt met fluctuerend klantverkeer of specifieke eisen hebt voor jouw organisatie, wij hebben de juiste aanpak voor jou: multiclient en dedicated klantenservice.

Plan een gesprek

Plan een afspraak van ongeveer 30 minuten.

Wat we doen.

Analyse

Wij dragen zorg over training, kpi's en management

Creating a higher spacing and how people move through a unique and impactful campaign.

Processen

Werving & selectie

Spaces of each debt in the digital world can help you with overall simplest authentic.

Inzichten

Overnemen van bedrijfsprocessen

Get a regulatory oneven an enterprises such she and the got the did attributing and pushed.

Resultaatgericht

Focus op efficiëntie & procesverbetering

Making an email campaigns to achieve a real impact.

Wat we bieden.

Flexibele en schaalbare klantenservice

Chat, e-mail, telefonie, AI-integratie

Focus op efficiëntie & procesverbetering

Offshoring

Meer dan alleen klantcontact

Als organisatie heb je te maken met veel verschillende soorten processen. Facturatie, backoffice, klantenservice, etc. Onze klantcontactteams helpen jou graag om te doen waar je goed in bent. Andere processen kunnen afleiden van de hoofdzaak. Daarom kijken onze medewerkers vaak verder dan alleen klantcontact. Zij kunnen onder andere bijspringen in administratieve backoffice taken die verder gaan dan alleen de telefoon opnemen of een mail sturen.

Onze expertisegebieden

Download de brochure klantenservice uitbesteden

Leer hoe de adviseurs van ContactCare het verschil kunnen maken in jouw organisatie.

Vragen

Hoe werkt de Telefoonservice precies?

Onze telefoonservice werkt als een externe telefonische klantenservice voor jouw bedrijf. Onze professionele en goed opgeleide medewerkers nemen de inkomende telefoongesprekken van jouw klanten aan en behandelen deze volgens de vooraf vastgestelde instructies. Zo kunnen we klantvragen beantwoorden, afspraken inplannen, bestellingen verwerken en meer, precies zoals jij dat wilt.

Wat zijn de openingstijden van de Telefoonservice?

Onze telefoonservice is beschikbaar tijdens de door jou gewenste openingstijden. Dit kan variëren van reguliere kantoortijden tot 24/7 ondersteuning, afhankelijk van jouw bedrijfsbehoeften.

Welke talen worden ondersteund door de Telefoonservice van ContactCare?

Onze telefonische klantenservice ondersteunt Nederlands en Engels.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice?
Ja, we kunnen jouw huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice. We zorgen voor een naadloze overgang, zodat jouw klanten jou nog steeds op het vertrouwde nummer kunnen bereiken.
Hoe kom ik erachter wat er in de gesprekken wordt gezegd?

Alle telefoongesprekken worden professioneel opgenomen om de kwaliteit van onze service te waarborgen en voor trainingsdoeleinden. Je kunt deze gesprekken terugluisteren in jouw persoonlijke MyCare omgeving, waar deze gesprekken ook beoordeeld kunnen worden. We zorgen ervoor dat van elk gesprek een duidelijke notitie wordt gemaakt, zo ben jij altijd op de hoogte van de inhoud van jouw gesprekken.

Contact

Vragen?
Plan een oriënterend gesprek

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure