Multiligual klantenservice

Dedicated klantenservice voor organisaties met internationale ambities

Groeit je organisatie en krijg je steeds meer klantvragen in talen als Engels, Duits, Frans, Spaans of Zweeds? Dan kan het een uitdaging zijn om zelf je klanten in elke taal snel en deskundig te woord te staan. Bij ContactCare begrijpen we de klantbehoefte aan een professionele, meertalige klantenservice bij een organisatie die internationaal opereert. We verzorgen dagelijks het klantcontact in 5 verschillende talen voor onze klanten. Met welke taal kunnen we jouw organisatie helpen?
Klantenservice in het Engels

Klantenservice in het Engels

Onze meertalige klantenservice is beschikbaar in onder andere Engels. Onze agents worden continu getoetst op hun taalvaardigheden om Engelstalige consumenten altijd zo goed en professioneel mogelijk te woord te kunnen staan.

Klantenservice in het Duits

Klantenservice in het Duits

Heb je ook Duitstalige klanten? ContactCare biedt je native speakers van wie Duits de moedertaal is. Zo kunnen wij je klanten professionele en persoonlijke service verlenen in het Duits, zonder dat jij zelf hoeft te investeren in Duitse of Duitstalige medewerkers.

Klantenservice in het Frans

Klantenservice in het Frans

Ook voor klantenservice in het Frans helpen we je graag. We bieden je vriendelijke, servicegerichte agents die vloeiend Frans spreken en jouw Franse klanten als geen ander begrijpen. Laat onze agents je klanten  snel en persoonlijk helpen met al hun vragen.

Klantenservice in het Spaans

Klantenservice in het Spaans

Spaanstalige klantenservice uitbesteden aan professionals die de taal en cultuur van jouw klanten begrijpen? Onze Spaanstalige agents staan jouw klanten te woord in perfect Spaans. We zorgen voor heldere communicatie en tevreden klanten.

Klantenservice in het Zweeds

Klantenservice in het Zweeds

Ook voor Zweedstalige klantenservice hebben wij professionele, servicegerichte agents in huis. Van taalbarrières is bij ContactCare geen sprake, onze native speakers weten precies hoe ze jouw Zweedstalige klanten het beste te woord kunnen staan.