Inspire 2017-09-01T14:58:50+00:00

Klantcase Inspire

Verbeterde bereikbaarheid door klantenservice

VERBETERDE BEREIKBAARHEID INSPIRE DOOR KLANTENSERVICE CONTACTCARE

Inspire ontwikkelt en beheert webapplicaties, interactieve websites en slimme apps. Het doel van Inspire is om organisaties te helpen met innoveren vanuit de overtuiging dat technologie de wereld beter en gemakkelijker kan maken. Floris Vlasveld, Directeur en Oprichter van Inspire, ziet het belang van professioneel klantcontact en heeft dit naar volle tevredenheid uitbesteed aan ContactCare.

Inspire gebruikt de volgende diensten

  • Telefoonserice
  • Klantenservice
  • VoIP

BELANG VAN BEREIKBAARHEID

Inspire werkt met name voor bedrijven en instellingen met een maatschappelijke relevantie, zoals zorgverleners, goede doelen, kennisinstituten en educatieve uitgevers. Klantcontact en telefonische bereikbaarheid zijn voor Inspire van groot belang. Daarom zocht de software-ontwikkelaar naar een dienst waarbij deze behoeften werden vervuld. ContactCare bood de oplossing in de vorm van een Telefoonservice. Deze dienst is vervolgens uitgebreid met een Klantenservice en VoIP.

Floris Vlasveld, Directeur en Oprichter van Inspire:

“Als er een probleem is, dan willen we dat klanten ons kunnen bereiken. Voorheen was dit alleen tijdens kantooruren nodig. Op een gegeven moment ontstond echter de behoefte om dit uit te breiden. Daarom hebben we samen met ContactCare een service opgezet zodat we elke werkdag van 8.00 uur ‘s ochtends tot 22.00 uur ‘s avonds bereikbaar zijn. Zonder dat we zelf op kantoor aanwezig hoeven te zijn, kunnen onze klanten toch met hun vragen bij ons terecht. ContactCare biedt hiervoor een rechttoe rechtaan service, tegen een scherp tarief.”

PROFESSIONEEL KLANTCONTACT

Dankzij de nauwe samenwerking is Inspire zich ervan verzekerd dat het telefoonverkeer op de manier zoals zij dat wenst, wordt afgehandeld in het contactcenter van ContactCare. Klanten worden altijd op een servicegerichte manier te woord gestaan en direct naar de juiste persoon binnen de organisatie doorverbonden.

Zonder ContactCare had Inspire haar bereikbaarheid niet zo kunnen inrichten. Er is gekeken naar verschillende partijen in de markt, maar geen één bood dezelfde service aan als ContactCare tegen hetzelfde scherpe tarief. Dit was voor Inspire een belangrijke overweging om voor ContactCare te kiezen.

Floris Vlasveld, Directeur en Oprichter van Inspire:

“De overstap is heel belangrijk voor ons geweest, het was een grote verandering binnen het bedrijf. Dankzij deze overstap is ons servicecenter ook buiten kantoortijden bereikbaar. ContactCare heeft ontzettend goed meegedacht hoe we dit konden aanpakken en hoe we de Klantenservice het beste konden inrichten. Ik zou ContactCare daarom zeker aanbevelen, omdat ze waarmaakt wat ze belooft en op een hele prettige manier samenwerkt.”

Ook benieuwd naar de mogelijkheden van goed klantcontact?

Professioneel klantcontact is essentieel om de loyaliteit en klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast is een goede bereikbaarheid aantoonbaar conversie verhogend. Nieuwsgierig naar de specifieke mogelijkheden voor uw organisatie? Onze collega’s van de support-afdeling staan u graag vrijblijvend te woord, via telefoonnummer +31 33 828 0444.

Wilt u de bereikbaarheid van uw organisatie vergroten? Doe dan de nu quickscan en ontdek de mogelijkheden!

Doe de quickscan!
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon