Telefoonservice 2017-07-14T18:18:36+00:00

Telefoonservice

Uw telefoon 7 dagen per week beantwoord.

Telefoonservice

Uw telefoon 7 dagen per week beantwoord.

Telefoonservice

Uw telefoon 7 dagen per week beantwoord.

Telefoonservice

Herkent u deze vragen?

  • Altijd bereikbaar voor uw waardevolle klanten of nieuwe leads terwijl u ongestoord uw werk kunt doen?
  • U wilt uw klanten niet op uw voicemail laten uitkomen, maar persoonlijk en vriendelijk te woord laten staan?
  • Wilt u direct via een bericht weten wie u waarover moet terugbellen?
  • Een eigen bedrijf is geweldig. Maar wilt u ’s avonds en in het weekend ook ‘gewoon offline’ kunnen zijn?

Indien u zich herkent, dan is Telefoonservice voor u de ideale oplossing.

De voordelen van onze telefoonservice

  • Zeven dagen per week, ook avond en weekend
  • Alleen betalen voor wat u gebruikt
  • 24/7 live inzicht in uw eigen KPI’s dankzij MyCare
  • Dienstverlening inclusief telefoonnummer, doorschakelen en gesprek notificaties

Telefoonservice maakt uw organisatie optimaal bereikbaar en maakt uw bedrijf toegankelijk voor bestaande en nieuwe klantrelaties. Telefoonservice is een persoonlijke telefoniste voor u en uw bedrijf. Uw klanten worden direct vriendelijk te woord gestaan en de meest voorkomende vragen worden direct beantwoord.Bij ContactCare geloven we dat goed klantcontact zorgt voor meer tevreden klanten en meer omzet. Professioneel en servicegericht klantcontact is een vak. Ons vak.

Uw organisatie direct optimaal bereikbaar

Telefoonservice kan op verschillende manieren ingezet worden en is daardoor zeer flexibel. Bent u in bespreking, op vakantie of is er een lage bezetting op uw kantoor? Zet dan gedeeltelijk of volledig uw gesprekken naar ons door zodat uw klanten altijd iemand te spreken krijgen. Dit doen wij niet alleen binnen kantoortijden, maar ook in de avonduren en in het weekend.

Wij beantwoorden veel voorkomende vragen, kunnen direct doorverbinden als u dat uitkomt, maar kunnen ook een boodschap aannemen als u dat beter past. Bovendien is het dankzij onze native speakers ook mogelijk om de telefoon te beantwoorden in het Engels, Frans, Spaans en Duits.

Aan het gebruik van onze Telefoonservice zijn geen minimale afnames verbonden, u betaalt slechts voor hetgeen wat u gebruikt

Vraag offerte aan

Basis

20per maand
  • Kosten per gesprek* 1,75
  • E-mail direct gratis
  • Optioneel
    Doorschakelen 1,00
  • SMS direct 0,25
  • Maandelijks opzegbaar

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec

Royaal

110per maandUw eerste 75 gesprekken zijn gratis
  • Kosten per gesprek* 1,25
  • E-mail direct gratis
  • Optioneel
    Doorschakelen 1,00
  • SMS direct 0,25
  • Maandelijks opzegbaar

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec

Welk abonnement past het best bij uw organisatie?

Aantal gesprekken per maand:


Gemiddelde gespreksduur in seconde:

Bekijk uw ideale abonnement
Abonnement Per maand Per gesprek Gesprekken incl. Gesprekskosten boven de 90 sec** Totaal
Basis € 20,00 € 1,75 geen € 0,00 € 20.00
Royaal € 110,00 € 1,25 75 € 0,00 € 110.00

**Na 90 seconden wordt uw gesprek doorbelast met € 0,02 per seconde

Vragen of meer informatie?

Wilt u meer weten over onze telefoonservice of bent u benieuwd welke organisaties dagelijks gebruik maken van onze service? Download dan onze brochure en vind alle informatie en samen met een inspirerende klantcase.
Uiteraard staan we u ook graag telefonisch te woord, 030 – 7440044

Download brochure
  • Quickscan klantenservice

ContactCare ontwikkelt tool en maakt kosten klantenservice inzichtelijk

Organisaties die overwegen klantenservice uit te besteden kunnen sinds kort zelf uitrekenen welke kosten dit met zich meebrengt. Met de innovatieve Quickscan maakt ContactCare Naar het artikel

Cases ContactCare

Klantcases

ContactCare werkt voor meer dan 500 verschillende organisaties. Bekijk hier hoe een selectie van de opdrachtgevers de samenwerking ervaren.

Naar de cases
Over ContactCare

Over ContactCare

ContactCare combineert een excellente dienstverlening met een continu innoverende technische contact center software oplossing. Het gevolg hiervan is loyale en goed geholpen klanten en een optimaal bedrijfsresultaat.

Meer over ons
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon