Telefoonservice uitbesteden voor direct contact
Telefoonservice uitbesteden om jouw klanten vriendelijk en professioneel te woord te staan. Dit is ook mogelijks als je zelf niet bereikbaar bent.
Telefoonservice uitbesteden, ook als je niet bereikbaar bent bent.
Jouw telefoonservice uitbesteden zorgt ervoor dat jij je eigen receptioniste op afstand in huis haalt. Zo ben je altijd bereikbaar als je thuis werkt of een momentje voor jezelf neemt.
Daarnaast nemen wij de binnenkomende gesprekken aan en geven je de boodschap door. Vervolgens kunnen wij in bepaalde scenario’s doorschakelen naar de door jou opgegeven nummers. Hierdoor ben je altijd bereikbaar voor je klanten.
Onze pakketten
Wij willen onze telefoonservice zo goed mogelijk laten aansluiten op jouw wensen. Zo bepaal je zelf wanneer je onze bereikbaarheidsdienst wilt inzetten, of je nou in een bespreking zit of een weekend weg bent. Ook alleen in de avonduren de telefoon aannemen is mogelijk. Dan zorgen wij ervoor dat je snel een melding krijgt van je afgehandelde gesprek.
Wij bieden twee pakketten aan. De eerste is een basispakket voor €35 per maand. De kosten per gesprek bedragen dan €2,17 en een E-mail direct is gratis. Ook is er de optie tot doorschakelen en dat kost €1,10.
Daarnaast is er ook de optie voor het royaal pakket. De maandelijkse kosten voor dit pakket bedragen €150. Binnen pakket royaal zijn de kosten per gesprek €1,58 en ook hier is E-mail direct kosteloos. Optioneel doorschakelen kost €1,00.
Basis
€35
p/m
Kosten per gesprek*: €2,17
E-mail direct: gratis
Doorschakelen (optioneel): €1,10
*voor gesprekken tot maximaal 90 sec. Tarieven zijn exclusief BTW. Hierna geldt een tarief van €0,036 per seconde.
€150
p/m
De eerste 75 gesprekken zijn gratis
Kosten per gesprek*: €1,58
E-mail direct: gratis
Doorschakelen (optioneel): €1,10
*voor gesprekken tot maximaal 90 sec. Tarieven zijn exclusief BTW. Hierna geldt een tarief van €0,026 per seconde.
Volledig transparant:
Al jouw klantcontacten bij de hand.
Bij het afsluiten van een abonnement verzorgen wij een eigen omgeving op ons platform MyCare. Hierdoor is altijd inzage in verbruik en zijn gesprekken terug te luisteren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
Bovendien kunnen gesprekken in het systeem worden teruggeluisterd en beoordeeld. Ook kunnen hier verbruiksgegevens worden ingezien. Door de rapportagetool wordt sneller inzichtelijk welke onderwerpen de gesprekken hebben en waar klanten tegenaan lopen. Hierdoor is de input waardevol en geeft deze de ruimte om eigen processen te optimaliseren. Onze customer servicemanager onderaan de pagina helpt jou graag verder.


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.