Telefoonservice

Direct contact met jouw persoonlijke telefoonservice

Met onze telefoonservice jouw klanten vriendelijk en professioneel te woord staan. Óók als je zelf niet bereikbaar bent.

Óók als je even niet bereikbaar bent.

Met onze telefoonservice haal jij je eigen receptioniste op afstand in huis. Zo ben je altijd bereikbaar als je thuis werkt of een momentje voor jezelf neemt.

Wij nemen de binnenkomende gesprekken aan en geven je boodschap door. Ook kunnen wij in bepaalde scenario’s doorschakelen naar de door jou opgegeven nummers. Hierdoor ben je altijd bereikbaar voor je klanten.

Onze pakketten

Wij willen onze telefoonservice zo goed mogelijk laten aansluiten op jouw wensen. Of je nou in een bespreking zit of een weekend weg bent, jij bepaalt zelf wanneer je onze bereikbaarheidsdienst wilt inzetten. Ook alleen in de avonduren de telefoon aannemen is mogelijk. Wij zorgen ervoor dat je snel een melding krijgt van je afgehandelde gesprek.

Basis

€29,50
p/m

Kosten per gesprek*: €1,89

E-mail direct: gratis

Doorschakelen (optioneel): €1,00

SMS direct: €0,25

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec. Tarieven zijn exclusief BTW.
Hierna geldt een tarief van €0,0315 per seconde.

Royaal

€129,50
p/m

De eerste 75 gesprekken zijn gratis 

Kosten per gesprek*: €1,37

E-mail direct: gratis

Doorschakelen (optioneel): €1,00

SMS direct: €0,25

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec. Tarieven zijn exclusief BTW.
Hierna geldt een tarief van €0,0228 per seconde.

Volledig transparant:
Al jouw klantcontacten bij de hand.

Bij het afsluiten van een abonnement verzorgen wij een eigen omgeving op ons platform MyCare. Hierdoor is altijd inzage in verbruik en zijn gesprekken terug te luisteren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

In het systeem kunnen gesprekken worden teruggeluisterd en beoordeeld. Ook kunnen hier verbruiksgegevens en facturen worden ingezien. Door de rapportagetool wordt sneller inzichtelijk welke onderwerpen de gesprekken hebben en waar klanten tegenaan lopen. Deze input is waardevol en geeft ruimte om eigen processen te optimaliseren. Onze customer servicemanager onderaan de pagina helpt jou graag verder.

Laptop MyCare
Hoe het werkt
Bas Eijssens

Bas Eijssens 
Customer Service Manager

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.