Telefoonservice

Jouw persoonlijke receptioniste op afstand

Jouw klanten altijd vriendelijk en professioneel te woord staan. Óók als je zelf eigenlijk niet bereikbaar bent

Óók als je even niet bereikbaar bent.

Met onze antwoorddienst Telefoonservice haal je je eigen receptioniste op afstand in huis. Zo ben je altijd bereikbaar. Ook terwijl je zelf thuis aan het werk bent. Of als je juist aan het genieten bent van een momentje voor jezelf.

We nemen binnenkomende gesprekken aan en geven je boodschappen door. Daarnaast kunnen we in bepaalde scenario’s, naar de door jou opgegeven nummers, doorschakelen. Hierdoor ben je altijd bereikbaar en staan jouw klanten niet in de kou!

Onze pakketten

We willen onze Telefoonservice zo goed mogelijk op jouw wensen aan laten sluiten. Je kunt zelf bepalen wanneer je onze bereikbaarheidsdienst in wilt zetten. Bijvoorbeeld wanneer je in bespreking bent of wanneer je een weekend weg bent. Ook alleen in de avonduren de telefoon aannemen is mogelijk. Hoe je Telefoonservice ook inzet, we zorgen er altijd voor dat je realtime een notificatie ontvangt van je afgehandelde gesprek.

Basis

€29,50
p/m

Kosten per gesprek*: €1,89

E-mail direct: gratis

Doorschakelen (optioneel): €1,00

SMS direct: €0,25

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec. Tarieven zijn exclusief BTW.
Hierna geldt een tarief van €0,0315 per seconde.

Royaal

€129,50
p/m

De eerste 75 gesprekken zijn gratis 

Kosten per gesprek*: €1,37

E-mail direct: gratis

Doorschakelen (optioneel): €1,00

SMS direct: €0,25

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec. Tarieven zijn exclusief BTW.
Hierna geldt een tarief van €0,0228 per seconde.

Volledig transparant:
Al jouw klantcontacten bij de hand.

Bij het afsluiten van een abonnement verzorgen wij een eigen omgeving op ons platform MyCare. Hierdoor is altijd inzage in verbruik en zijn gesprekken terug te luisteren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

In het systeem kunnen gesprekken worden teruggeluisterd en beoordeeld. Ook kunnen hier verbruiksgegevens en facturen worden ingezien. Door de rapportagetool wordt sneller inzichtelijk welke onderwerpen de gesprekken hebben en waar klanten tegenaan lopen. Deze input is waardevol en geeft ruimte om eigen processen te optimaliseren. Onze customer servicemanager helpt jou graag verder.

Laptop MyCare
Hoe het werkt
Bas Eijssens

Bas Eijssens 
Customer Service Manager

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.