Ontwikkeling leerstraat
Onze klantcontact trainers ontwikkelen leerstraten op maat.
Een learning-journey op maat.
Bij ContactCare begrijpen we dat leren geen eenrichtingsverkeer is. Elk bedrijf heeft unieke behoeften, doelen en uitdagingen. Daarom bieden we een innovatieve aanpak met onze ontwikkelde leerstraten op maat. Hierin komt niet alleen traditioneel klassikaal leren aan bod, maar ook de kracht van een op maat gemaakt branded leerplatform.
In 2022 wonnen wij brons met onze opleiding ‘Road to klantexpert’ als ‘Most inspiring learning journey’.
Plan een gesprek
Plan een afspraak van ongeveer 30 minuten.
Wat we bieden.
Opleiden van klantcontactprofessionals
Blended learning opleidingen
Ontwikkelen van branded leeromgevingen
Ontwikkelen van trainingen op maat
Persoonlijke coaching
--
—-
—-
—-
—-
—-
—-
—-
Download de brochure Academy
Vragen
Hoe werkt de Telefoonservice precies?
Onze telefoonservice werkt als een externe telefonische klantenservice voor jouw bedrijf. Onze professionele en goed opgeleide medewerkers nemen de inkomende telefoongesprekken van jouw klanten aan en behandelen deze volgens de vooraf vastgestelde instructies. Zo kunnen we klantvragen beantwoorden, afspraken inplannen, bestellingen verwerken en meer, precies zoals jij dat wilt.
Wat zijn de openingstijden van de Telefoonservice?
Onze telefoonservice is beschikbaar tijdens de door jou gewenste openingstijden. Dit kan variëren van reguliere kantoortijden tot 24/7 ondersteuning, afhankelijk van jouw bedrijfsbehoeften.
Welke talen worden ondersteund door de Telefoonservice van ContactCare?
Onze telefonische klantenservice ondersteunt Nederlands en Engels.
Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice?
Hoe kom ik erachter wat er in de gesprekken wordt gezegd?
Alle telefoongesprekken worden professioneel opgenomen om de kwaliteit van onze service te waarborgen en voor trainingsdoeleinden. Je kunt deze gesprekken terugluisteren in jouw persoonlijke MyCare omgeving, waar deze gesprekken ook beoordeeld kunnen worden. We zorgen ervoor dat van elk gesprek een duidelijke notitie wordt gemaakt, zo ben jij altijd op de hoogte van de inhoud van jouw gesprekken.