Ontwikkeling leerstraat

Onze klantcontact trainers ontwikkelen leerstraten op maat. 

Een learning-journey op maat.

Bij ContactCare begrijpen we dat leren geen eenrichtingsverkeer is. Elk bedrijf heeft unieke behoeften, doelen en uitdagingen. Daarom bieden we een innovatieve aanpak met onze ontwikkelde leerstraten op maat. Hierin komt niet alleen traditioneel klassikaal leren aan bod, maar ook de kracht van een op maat gemaakt branded leerplatform.

In 2022 wonnen wij brons met onze opleiding ‘Road to klantexpert’ als ‘Most inspiring learning journey’.

Plan een gesprek

Plan een afspraak van ongeveer 30 minuten.

Wat we bieden.

Opleiden van klantcontactprofessionals

Blended learning opleidingen

Ontwikkelen van branded leeromgevingen

Ontwikkelen van trainingen op maat

Persoonlijke coaching

--

—-

—-

—-

—-

—-

—-

—-

Onze expertisegebieden

Download de brochure Academy

Leer hoe de adviseurs van ContactCare het verschil kunnen maken in jouw organisatie.

Vragen

Hoe werkt de Telefoonservice precies?

Onze telefoonservice werkt als een externe telefonische klantenservice voor jouw bedrijf. Onze professionele en goed opgeleide medewerkers nemen de inkomende telefoongesprekken van jouw klanten aan en behandelen deze volgens de vooraf vastgestelde instructies. Zo kunnen we klantvragen beantwoorden, afspraken inplannen, bestellingen verwerken en meer, precies zoals jij dat wilt.

Wat zijn de openingstijden van de Telefoonservice?

Onze telefoonservice is beschikbaar tijdens de door jou gewenste openingstijden. Dit kan variëren van reguliere kantoortijden tot 24/7 ondersteuning, afhankelijk van jouw bedrijfsbehoeften.

Welke talen worden ondersteund door de Telefoonservice van ContactCare?

Onze telefonische klantenservice ondersteunt Nederlands en Engels.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice?
Ja, we kunnen jouw huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice. We zorgen voor een naadloze overgang, zodat jouw klanten jou nog steeds op het vertrouwde nummer kunnen bereiken.
Hoe kom ik erachter wat er in de gesprekken wordt gezegd?

Alle telefoongesprekken worden professioneel opgenomen om de kwaliteit van onze service te waarborgen en voor trainingsdoeleinden. Je kunt deze gesprekken terugluisteren in jouw persoonlijke MyCare omgeving, waar deze gesprekken ook beoordeeld kunnen worden. We zorgen ervoor dat van elk gesprek een duidelijke notitie wordt gemaakt, zo ben jij altijd op de hoogte van de inhoud van jouw gesprekken.

Contact

Vragen?
Plan een oriënterend gesprek

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure