Whitepaper klantenservice als groeistrategie

Alles over het creëren, implementeren en evalueren van uw klantenservice strategie.

Persoonlijke, professionele klantenservice is het middel voor meer groei, maar bij het inrichten van klantenservice lopen ondernemers tegen allerlei vragen aan. Hoe zet u nu een klantenservice op? Hoe vormt u een visie en strategie? Wat komt er allemaal bij kijken? Hoe kunt u het meest halen uit uw klantenservice en alle data optimaal benutten?

Groei!

Uw bedrijf groeit, dat is geweldig. Maar daarmee groeit vaak ook het aantal klantcontacten. Veel bedrijven zien klantenservice als een noodzakelijk kwaad. Het moet nu eenmaal, en kost alleen maar geld. Andere bedrijven zien het als mogelijkheid om klanten aan zich te binden. Die kijk op klantcontact brengt een hoop mogelijkheden met zich mee. Een goede klantenservice kan namelijk zorgen voor (nog meer) groei van uw bedrijf! Download onze gratis whitepaper: ‘Klantenservice als groeistrategie!’ en ontvang praktische informatie om ook u klantenservice te optimaliseren.

Inhoud van de whitepaper

Hoe bepaalt u een strategie die aansluit op de bedrijfsvoering?
Hoe voorkomt u een customer service gap?

Hoe kunt u controleren dat uw service aansluit bij de wensen van uw klant?

Hoe zet u de data en kennis van uw klantenservice in voor marketingdoeleinden?

‘Scherp blijven op de gesprekken die agents voeren, hen tijdig van de juiste informatie voorzien en hen bewust blijven maken van het feit dat zij een zeer belangrijke rol spelen in de conversie en daarmee het succes van de klant mede bepalen, zijn essentiële focuspunten van Contactcare.’

Mark Hekkelman (Managing Director ContactCare)

Ook benieuwd naar de mogelijkheden?

Professioneel klantcontact is essentieel om de loyaliteit en klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast is een goede bereikbaarheid aantoonbaar conversie verhogend. Nieuwsgierig naar de specifieke mogelijkheden voor je organisatie?