Vragen? Neem direct contact op
033 7440044

Whitepaper:

Klantenservice als groeistrategie

Alles over het creëren, implementeren en evalueren van uw klantenservice strategie.

Whitepaper:

Klantenservice als groeistrategie

Alles over het creëren, implementeren en evalueren van uw klantenservice strategie

Whitepaper:

Klantenservice als groeistrategie

Alles over het creëren, implementeren en evalueren van uw klantenservice strategie

Voordelen van een professionele klantenservice

    • Een klantgerichte, professionele uitstraling
    • Goed bereikbaar voor uw klanten
    • Meer tevreden klanten die (meer) herhalingsaankopen doen
    • Meer tijd over om te focussen op de groei van uw organisatie
    • Het levert inzicht en kennis op over de verwachtingen en behoeften van de klant

    Persoonlijke, professionele klantenservice is het middel voor meer groei, maar bij het inrichten van klantenservice lopen ondernemers tegen allerlei vragen aan. Hoe zet u nu een klantenservice op? Hoe vormt u een visie en strategie? Wat komt er allemaal bij kijken? Hoe kunt u het meest halen uit uw klantenservice en alle data optimaal benutten?

Inhoud van de whitepaper

  • Hoe bepaalt u een strategie die aansluit op de bedrijfsvoering?
  • Hoe voorkomt u een customer service gap?
  • Hoe kunt u controleren dat uw service aansluit bij de wensen van uw klant?
  • Hoe zet u de data en kennis van uw klantenservice in voor marketingdoeleinden?
Download whitepaper

Uw bedrijf groeit, dat is geweldig. Maar daarmee groeit vaak ook het aantal klantcontacten. Veel bedrijven zien klantenservice als een noodzakelijk kwaad. Het moet nu eenmaal, en kost alleen maar geld. Andere bedrijven zien het als mogelijkheid om klanten aan zich te binden. Die kijk op klantcontact brengt een hoop mogelijkheden met zich mee. Een goede klantenservice kan namelijk zorgen voor (nog meer) groei van uw bedrijf! Download onze gratis whitepaper: ‘Klantenservice als groeistrategie!’ en ontvang praktische informatie om ook u klantenservice te optimaliseren.

Inhoud van de whitepaper

  • Hoe bepaal je een strategie die aansluit op de bedrijfsvoering?
  • Hoe voorkomt u een customer service gap?
  • Hoe kunt u controleren dat uw service aansluit bij de wensen van uw klant?
  • Hoe zet u de data en kennis van uw klantenservice in voor marketingdoeleinden?
Download whitepaper

Voordelen van een professionele klantenservice

    • Een klantgerichte, professionele uitstraling
    • Goed bereikbaar voor uw klanten
    • Meer tevreden klanten die (meer) herhalingsaankopen doen
    • Meer tijd over om te focussen op de groei van uw organisatie
    • Het levert inzicht en kennis op over de verwachtingen en behoeften van de klant

    Persoonlijke, professionele klantenservice is het middel voor meer groei, maar bij het inrichten van klantenservice lopen ondernemers tegen allerlei vragen aan. Hoe zet u nu een klantenservice op? Hoe vormt u een visie en strategie? Wat komt er allemaal bij kijken? Hoe kunt u het meest halen uit uw klantenservice en alle data optimaal benutten?

Uw klantenservice als marketingtool? Download hier de whitepaper

Download whitepaper
mark-hekkelman

‘Scherp blijven op de gesprekken die agents voeren, hen tijdig van de juiste informatie voorzien en hen bewust blijven maken van het feit dat zij een zeer belangrijke rol spelen in de conversie en daarmee het succes van de klant mede bepalen, zijn essentiële focuspunten van Contactcare.’
– Mark Hekkelman (Managing Director)

Wist u dat u geld en tijd bespaart door uw klantcontact uit te besteden?

Kies vandaag nog voor Klantenservice on Demand. U bent dan altijd bereikbaar voor uw klanten en bespaart tegelijkertijd op de kosten. Laat uw klanten niet onnodig in de wachtrij staan en verruim de openingstijden van uw klantenservice.

DOE DE QUICKSCAN
DOE DE QUICKSCAN
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon