Telefoontraining
Professionele training voor jouw klantenservice medewerkers
Telefoontraining
Professionele training voor jouw klantenservice medewerkers
Telefoontraining
Professionele training voor jouw klantenservice medewerkers
Telefoontraining
Herken je dit?
- Het is lastig de kwaliteit van je klantenservice medewerkers te bewaken?
- Om ervoor te zorgen dat hun kennis up to date en altijd scherp blijft?
- Om elke medewerker individueel te coachen?
- En om je medewerkers de juiste gesprekstechnieken te leren?
Wanneer deze punten herkenbaar zijn, dan is onze Telefoontraining wellicht een uitkomst. Onze trainers hebben zelf jarenlange ervaring als agents, waardoor zij als geen ander de kneepjes van het vak kennen.
Meer weten over trainingen door ContactCare?
Download hier dan de brochure over Telefoontrainingen. Heb je naar aanleiding van deze brochure nog vragen of wil je vrijblijvend een offerte op maat ontvangen? Mail naar info@contactcare.nl of bel naar 033 7440044 voor meer informatie.

Inhoud Telefoontraining
- Gesprekstechnieken en telefoonetiquette
- Weerstandstraining: zo ga je met boze klanten om
- De leiding nemen in een telefoongesprek
- Efficiënt volledige gespreksnotities maken
- Snel leren schakelen tussen verschillende systemen
Tarieven
Voorbereiding
- Kosten: € 295,-
- Telefonisch consult 30 min
- Op maat maken van training en lesmaterialen
Training van 3 uur
- T/m 5 medewerkers € 695
- T/m 10 medewerkers € 995
Optioneel te boeken
- Training in company + 1 dagdeel coaching on the job
- T/m 5 medewerkers € 1095
- T/m 10 medewerkers € 1595 (incl. 2de trainer)



