Vragen? Neem direct contact op
033 7440044

GDPR-logo

Altijd en overal bereikbaar voor uw klanten

Groeit uw organisatie sneller dan verwacht? Telefoniste of receptioniste gezocht? ContactCare biedt de oplossing met een telefoniste of receptioniste op afstand die uw klanten professioneel te woord staat!

Wilt u..?

    • altijd telefonisch bereikbaar zijn voor uw waardevolle klanten of nieuwe leads terwijl u ongestoord uw werk kunt doen?
    • uw klanten niet op uw voicemail laten uitkomen maar persoonlijk en vriendelijk te woord laten staan?
    • tijdens uw vakantie, een meeting of een piekmoment de telefoon naar de telefoniste door schakelen?

Indien u zich herkent, dan is Telefoonservice voor u de ideale oplossing

De voordelen van onze telefoonservice

  • Zeven dagen per week telefonisch bereikbaar, ook avond en weekend
  • Alleen betalen voor wat u gebruikt
  • 24/7 live inzicht in uw eigen dashboard en KPI’s dankzij MyCare
  • Dienstverlening inclusief telefoonnummer, doorschakelen en gespreksnotificaties
Telefoniste Wilma

Al vanaf

20,-

per maand

Kies het abonnement dat bij u past

Aantal gesprekken per maand:


Gemiddelde gespreksduur in seconde:

Bekijk uw ideale abonnement
Abonnement Per maand Per gesprek Gesprekken incl. Gesprekskosten boven de 90 sec** Totaal
Basis € 20,00 € 1,75 geen € 0,00 € 20.00
Royaal € 110,00 € 1,25 75 € 0,00 € 110.00

Uw organisatie optimaal telefonisch bereikbaar

Bestel het ideale abonnement en binnen enkele ogenblikken bent ook u optimaal bereikbaar. Wij nemen niet alleen binnen kantoortijden uw klantcontact over, maar ook in de avonduren en in het weekend. Wij beantwoorden veel voorkomende vragen, kunnen direct doorverbinden als u dat uitkomt, maar kunnen ook een boodschap aannemen als dat beter aansluit bij uw wensen. Bovendien is het dankzij onze native speakers ook mogelijk om de telefoon te beantwoorden in het Engels, Frans, Spaans en Duits.

Basis

25per maand
  • Kosten per gesprek* 1,80
  • E-mail direct gratis
  • Optioneel
    Doorschakelen 1,00
  • SMS direct 0,25
  • Maandelijks opzegbaar

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec
Alle tarieven zijn exclusief BTW

Royaal

120per maandUw eerste 75 gesprekken zijn gratis
  • Kosten per gesprek* 1,30
  • E-mail direct gratis
  • Optioneel
    Doorschakelen 1,00
  • SMS direct 0,25
  • Maandelijks opzegbaar

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec
Alle tarieven zijn exclusief BTW

Transparantie dankzij MyCare

MyCare

Optimaal klantcontact verzorgen we samen met u daarom krijgt u toegang tot MyCare. Onze webtool MyCare geeft u 100% inzicht in wat we voor uw klanten hebben betekend. Het dashboard geeft u de mogelijkheid om organisatiegegevens te wijzigen, het script te bekijken of aan te passen, gebruikers toe te voegen of gebruikersprofielen aan te passen. Bovendien kunt u gesprekken terugluisteren en beoordelen, maar ook online uw facturen bekijken. Door deze transparante werkwijze houdt u de touwtjes in handen terwijl wij het klantcontact voor u verzorgen. Wij zijn ervan overtuigd dat deze methode u meer inzicht geeft over het gedrag van uw klanten zodat u samen met ons nog gerichter uw diensten kunt verlenen.

“We vinden het erg prettig samenwerken met ContactCare die een totaal-oplossing biedt voor klantcontact. Er is intensief contact met ContactCare en hun betrokkenheid is zeer hoog.”
Tijntje Louwers
Marketing Director van Squla
“Ik ben erg tevreden over de samenwerking: er zijn korte lijnen en ik merk echt dat ContactCare kwaliteit wil leveren. Ik ervaar ContactCare eigenlijk als een team van Energieleveranciers.nl”
Freek van den Berg
directeur van Energieleveranciers.nl
“De professionele uitstraling en het goede contact heeft ons doen besluiten om ons inboundverkeer uit te besteden aan ContactCare. Sinds 2008 doen we met succes zaken met ContactCare.”
Jasper de Rooij
directeur van het telecombedrijf Simpel

Meer informatie over onze service? Download dan onze brochure

Download brochure

Deze organistaties gingen u voor