Sophie wil blijven!

do,mrt 2020

Vorige week heeft onze online marketeer Sophie haar Growth Hacking certificaat in ontvangst mogen nemen. Van harte gefeliciteerd Sophie!

Sinds oktober heeft Sophie een 6 maanden durende Growth Hacking traineeship bij ons gelopen. Ze volgde haar traineeship aan ‘The Talent Institute’. Dit is een organisatie dat jonge talenten matcht aan bedrijven. Hierbij kijken zij naar de persoonlijke match. Bij ContactCare vinden wij het heel belangrijk om mensen een kans te geven, ze te laten ontwikkelen. Daarnaast staan we altijd open voor nieuwe talenten en visies. Dit is 1 van de redenen waarom we hieraan mee hebben gedaan. 

Sophie studeerde kunstacademie maar wilde graag kennis opdoen en zich verdiepen in de (online) marketingwereld. Het is nogal een stap van kunstacademie naar growth hacken, toch heeft Sophie in deze 6 maanden zoveel geleerd dat we haar maar al te graag opnemen in onze organisatie. Ze is, naar eigen zeggen, echter nog lang niet uitgeleerd. Ze wil een leven lang leren binnen ContactCare en haar skillset nog beter maken. 

‘Ik ben heel blij dat ik bij ContactCare ben geplaatst. Normaal gesproken had ik mezelf binnen een andere branche gezien, maar ik krijg binnen dit bedrijf de gelegenheid creatief bezig te zijn en niet alleen growth hacken. ContactCare geeft mij heel erg de kans en vrijheid om mezelf te ontwikkelen en ontdekken waar mijn interesses liggen. Ik ben dan ook heel enthousiast dat ik een vast onderdeel wordt van het marketing team! Ik blijf! Yes! Blij!’

– Sophie du Bois

Je leest het al goed. Sophie blijft. Wij willen haar graag hebben en zij ons. De liefde is nog steeds wederzijds. We geven haar graag de kans om nog meer te leren en zich nog verder te ontwikkelen. We bedanken ook The Talent Institute voor al jullie mooie talent. 

P.S. ContactCare gaat het marketing-roer nogal omgooien. Daar hoor je binnenkort meer over. 

Brochure

Klantcontactpersoneel inhuren

Lees hoe wij keer op keer weer tot de perfecte match komen en welke voordelen het heeft om juist bij ons klantenservice personeel bij ons in te huren.

10 tips voor een killer van een telefoongesprek

10 tips voor een goed telefoongesprek

Laatste nieuws

user icon