Over contactcare

Wat we doen

De meest uiteenlopende organisatie kloppen bij ons aan met hun uitdagingen in klantcontact. Met onze persoonlijke, hands-on aanpak kunnen wij alle klanten verder helpen.

Veel meer dan alleen een goed gesprek

We helpen ondernemers en ondernemingen in elke fase van hun ondernemerschap met het ondersteunen en verbeteren van hun klantrelaties. Dit hebben we altijd gedaan door hen enerzijds te laten groeien in kennis & ervaring, hen te helpen de juiste mensen op de juiste plek te zetten én het uithanden nemen van hun klantcontact. 

Voor ieder scenario een oplossing 

Wat ons anders maakt dan andere klantcontact dienstverleners is dat wij voor iedere klant, ongeacht de uitdaging, een kwalitatieve oplossing kunnen bieden, waarbij het menselijke aspect van de dienstverlening centraal staat. Om aan deze hulpvraag te voldoen bestaat ContactCare uit 4 businessunits met elk hun eigen expertise in klantcontact. 

Onze expertisen:

N

Leren

N

Adviseren

N

Analyseren

N

Personeel sourcen

N

Verbinden

N

Ontzorgen

N

Veranderen & verbeteren

Echt horen en écht zien!

Een hulpvraag is bijna altijd de eerste echte persoonlijke interactie waar een klant of prospect mee te maken krijgt. Nog voordat er naar de telefoon, chat of email gegrepen wordt is vaak al onderzoek gedaan. De klant zit met een prangende hulpvraag of heeft behoefte aan meer informatie. Ze komen er vaak zelf niet uit. Wij helpen klanten dit moment zo goed mogelijk te benutten. Een essentieel moment wat een verschil kan maken voor de loyaliteit en merkbeleving van de klant. Het begin van deze persoonlijke band start dan ook bij de mensen die dit gesprek aangaan, de klantcontactmedewerker. Bij ContactCare leggen wij de focus daarom op onze klantexperts. Deze worden getraind op alle mogelijke gesprekstechnieken en geven jouw klanten het gevoel dat zij écht gehoord en écht gezien worden.

Geen nummertjes

Bij ons is onze medewerker, onze klant én de klant van onze klant nooit een nummertje, maar een uniek mens dat verdient om met aandacht en openheid behandeld te worden. 

Bij ContactCare krijgt iedereen een kans om zijn of haar onontdekte potentieel te ontwikkelen. Wij investeren in onze mensen door hen op te leiden en hun doorgroei zowel intern-als extern actief te stimuleren. Daarom bieden we geen (bij)baan, maar een loopbaan.

Het gaat bij ons niet om klantcontact opzich maar de mensen achter de vraag. 

Werkenbijcontactcare.nl