Klantcontact in Retail & E-commerce

Wij geloven er in dat je als online koper hetzelfde servicelevel mag verwachten als in de winkel op de Kalverstraat.

Net zo goed geholpen als in ‘de echte winkel’.

Als shopper zit je met veel vragen. Vallen deze schoenen groot, wanneer wordt mijn bestelling geleverd of wat is de status van mijn bestelling? 

Bij ContactCare doen wij al jaren voor meer dan 500 totaal verschillende soorten klanten de afhandeling van klachten, vragen en statusupdates. 

Wat e-commerce opdrachten anders maakt dan andere klantcontacten is dat je als klantenservice naadloos aan moet sluiten op de operatie van de webshop. Zo moet er voor een orderstatus ingelogd worden op verscheidene systemen van onze klanten. Bijvoorbeeld Magento. Gelukkig worden onze medewerkers hier intensief op getraind. Zo kunnen wij elke klant met een gerust hart helpen.

Pay retail

Klantcontact in E-commerce

N

Werken met verschillende soorten systemen

N

Upsell mogelijkheden

N

De kanalen gebruiken waar jouw klanten op zitten

N

Loyalere klanten

N

Loyalere klanten

Arla
Hogeschool Utrecht
Cristine le Duc
Marley Spoon
Sendcloud
Flitsmeister
Kinderpostzegels
Cristine le Duc
Marley Spoon
SGR
Squala

Deze merken gingen jou voor.

Ons team verzorgt het klantcontact voor meer dan 500 zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde. Zoals Simpel, KPN, Scotch and Soda, 50five en Christine le Duc.

Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in jouw branche. We helpen jouw klant graag verder.

Deze merken gingen jou voor.

Ons team verzorgt het klantcontact voor meer dan 500 zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde. Zoals Simpel, KPN, Scotch and Soda, 50five en Christine le Duc.

Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in jouw branche. We helpen jouw klant graag verder.

Simpel
Hogeschool Utrecht
PME Legend
Squala
SGR
Flitsmeister
Omoda
Marley Spoon

Uitvoerig getraind en opgeleid voor elke situatie

Voordat wij onze agents bij jou op locatie inzetten, doorlopen zij eerst de ContactCare Academy. Hier worden zij uitvoerig getraind en opgeleid tot flexibele professionele klantenservice medewerkers. Ze worden getraind op merkwaarde van klanten, de juiste telefoonetiquette, gesprekstechnieken, maar ook empathie- en weerstandstraining. Zo garanderen wij klantgerichte professionals bij jou op locatie.

Academy

Tijd voor een goed gesprek?

Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.

user icon