Onze kernwaarden
De kernwaarden van ContactCare staan voor alles wat wij belangrijk vinden. Wat ons als organisatie verbind en hoe wij overwegingen maken, waarbij kwaliteit en efficiëntie voorop staan. Onze kernwaarden geven richting aan wat ContactCare doet en hoe wij dat doen.
ContactCare is…
Kwaliteit en efficiëntie staan bij ContactCare altijd voorop. Waardevol klantcontact begint altijd bij de aller beste mensen. Wij bieden een prettige werkomgeving en stellen onze medewerkers in staat om een leven lang te leren en te groeien binnen ContactCare. Zo maken wij klantcontact persoonlijk.
…Innovatief
Met een ambitieuze houding willen wij innoveren, onze dienstverlening ontwikkelen en de tevredenheid van klanten en medewerkers laten groeien.
…Flexibel
Moed en veerkracht zorgen ervoor dat we
optimaliseren en gemakkelijk schakelen.
Op deze manier kunnen we ons te allen tijde aanpassen aan de behoeften van klanten en collega’s.
…Persoonlijk
Een persoonlijke relatie vormt de basis van elke samenwerking. We geloven dat iedereen gelijk is en dat we iedereen helpen zoals wij zelf ook geholpen willen worden.
…Groeigedreven
Als groei de ruimte krijgt dan is er beweging en ontwikkeling. Wij helpen onze klanten groeien, onze partners, maar zeker ook onze medewerkers.
…Zorgzaam
We werken samen op basis van vertrouwen en
plezier en helpen elkaar als we ondersteuning nodig hebben. We doen dit voor elkaar, voor onze klanten en voor de mensen die wij te woord staan.
Tijd voor een goed gesprek?
Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.