Alles over klantcontact
Uitstekende klantenservice tijdens de feestdagen
Het jaarlijkse feestseizoen is weer aangebroken. Deze periode staat voor veel retailbedrijven in het teken van de enorme piek die hiermee gepaard...
Tips&Tricks voor klantcontact tijdens de feestdagen
Goed voorbereid de feestdagen in. Het feestseizoen breekt weer aan. Met deze tips zorg jij ervoor dat je er goed voorbereid in gaat. Zorg ervoor dat...
Speel in op de veranderende behoeften van jouw klant
De snelle digitale innovatie veranderen niet alleen het gedrag van de klanten, maar ook hun behoeften. De verwachtingen van klanten veranderen, maar...
Het belang van een goede bereikbaarheid
We kennen het allemaal: je komt ’s avonds thuis van werk en vraagt je af waar je pakketje blijft. Helaas is het bedrijf waar je iets hebt besteld...
Een nieuwe generatie leiders
Gedurende een half jaar heeft een groep van onze meest getalenteerde medewerkers deelgenomen aan het leadershiptraject. In dit traject leerden een...
Waarom jouw klant chatbot-moe is
Interacties met de klantenservice zijn steeds vaker geautomatiseerd. Denk aan een robotstem aan de telefoon of de chatbot op een website. Hoewel het...
Actief luisteren: hoe doe je dat?
Voor een gezonde relatie is effectieve communicatie de basis. Dit principe is dit ook van toepassing op de relatie tussen de klant en een bedrijf....
De customer experience trends van nu
Een goede strategie voor customer experience, oftewel de ervaring van de klant met jouw organisatie, kan het verschil maken tussen jouw bedrijf en...
Zo houd je het niveau van jouw klantenservice hoog
Tegenwoordig is goede klantenservice onmisbaar. Een positieve interactie met de klantenservice van jouw bedrijf kan ervoor zorgen dat klanten...
Downloads
Checklist Academy
10 tips voor een killer van een telefoongesprek
Goede klantenservice gaat hand in hand met een persoonlijke touch. Hoe doe je dat en wat heb je nog meer nodig? We zetten het voor je op een rijtje.
Whitepaper
GDPR checklist
Ben jij helemaal GDPR ready? Wat heeft dit voor consequenties voor klantcontact? Deze checklist helpt jouw organisatie GDPR proof te worden.