Over ons

Alles over klantcontact

We werken samen met prachtige merken. Hier zijn enkele voorbeelden van onze klanten.

Iedereen KSF gecertificeerd

Iedereen KSF gecertificeerd

Inmiddels zijn niet één, maar twee groepen geslaagd voor de certificering van onze branchevereniging de Klantenservice Federatie. Ook groep nummer drie is inmiddels hard aan de slag. Daar zijn we trots op en dat mag gezegd worden! Daarom willen wij deze medewerkers...

Lees meer
Iedereen klantexpert!

Iedereen klantexpert!

Goed nieuws! Iedereen kan een succesvol klantencontact medewerker worden. Of je het als bijbaan doet naast je studie rechten of als fulltimebaan, iedereen heeft het ergens in zich om succesvol te zijn in de...

Lees meer
Thuis aan de slag bij ContactCare

Thuis aan de slag bij ContactCare

Nationale thuiswerkdag kan ik als Content Creator niet aan mij voorbij laten gaan. Zeker niet omdat mijn start bij ContactCare in deze setting allemaal begonnen is.Er is een grote kans dat wij in dezelfde setting thuis zitten. Terwijl jullie dit...

Lees meer
Volledig AVG-compliant

Volledig AVG-compliant

De Algemene Verordening Gegevensbescherming is natuurlijk verplichte kost voor heel ondernemend Nederland. Toch lijkt het hier en daar toch nog wel eens wat te rammelen. Neem het recente voorbeeld van de GGD die negatief in het nieuws kwam vanwege het corona...

Lees meer
Slecht nieuws gesprekken

Slecht nieuws gesprekken

Slechtnieuwsgesprekken zijn nooit leuk! Het contract van een personeelslid wordt niet verlengt, de bonus waar iemand zo op gehoopt heeft wordt niet uitgekeerd of opgestelde competenties zijn niet behaald. Hoe goed je ook als spreker bent, het blijft altijd lastig om...

Lees meer
LSD: Luisteren, Samenvatten en Doorvragen

LSD: Luisteren, Samenvatten en Doorvragen

Oprechte interesse tonen in een ander en echt begrijpen wat een ander zegt kan soms moeilijker zijn dan gedacht. De L-S-D techniek staat voor luisteren, samenvatten en doorvragen. Door gebruik te maken van deze techniek zijn gesprekken te voeren waarbij beide...

Lees meer
Stijging e-commerce 2020

Stijging e-commerce 2020

Hoewel het leven tijdens de coronacrisis stil lijkt te staan laten we onze winkelmandjes niet leeg. De coronacrisis zorgt namelijk voor een grote stijging in verkopen via e-commerce en deze e-commerce cijfers liegen er niet om.In de feestmaand...

Lees meer
Maak kennis met Patricia

Maak kennis met Patricia

Nieuw jaar, nieuwe collega's en zo ook ons nieuwste lid: Patricia.  Op vier januari 2021 is zij gestart bij ContactCare als teamleider. Een iets wat gekke start, want ook dit jaar werkt ContactCare nog volledig vanuit huis. Maar ondanks de fysieke...

Lees meer
5 klantenservice trends voor 2021

5 klantenservice trends voor 2021

De wereld verandert razendsnel en het is en blijft voor bedrijven belangrijk om daar op in te spelen met de klantenservice. Zeker in deze roerige tijden is het belangrijk te blijven innoveren en zorgen dat je klanten aan je bedrijf bindt. Als we...

Lees meer