Nieuws

Alles over klantcontact

Werken en leren? Dat doe je bij ContactCare!

Werken en leren? Dat doe je bij ContactCare!

Wat zijn we toch trots op onze medewerkers. Een nieuwe groep binnen ContactCare heeft de cursus ‘Wees de baas over jezelf & help een ander’ afgerond! Gefeliciteerd Eric, Jamy, Janine, Linda, en Tess!Bij ContactCare zijn we dag in dag uit bezig...

Lees meer
ContactCare kernwaarde wisselbekers

ContactCare kernwaarde wisselbekers

Samen met onze medewerkers vierde wij dit weekend onze Kerstbrunch. We blikte hier gezamenlijk terug op het vorige jaar en deelde ervaringen en verhalen. De brunch zelf was tot in de puntjes geregeld; een prachtige aankleding en fantastisch eten zorgde voor een echte...

Lees meer
Aan de slag als professional op locatie

Aan de slag als professional op locatie

We spraken met Angharad, een medewerker die razendsnel is doorgegroeid binnen én buiten onze organisatie.Toen Angharad in mei 2019 begon op onze multiclient afdeling had ze niet gedacht dat ze onze eerste klantcontactprofessional op locatie werd. Ze...

Lees meer
ContactCare kiest voor Brightpensioen

ContactCare kiest voor Brightpensioen

Bij ContactCare willen we elke dag een stapje beter. Dit verwachten we van onze medewerkers en onze medewerkers mogen dat ook van ons verwachten. Daarom bieden wij sinds kort voor al onze medewerkers een oudedagsvoorziening aan. Bij werkgeluk hoort...

Lees meer
Werken tijdens de feestdagen

Werken tijdens de feestdagen

De feestdagen staat weer voor de deur. Hoe gaan medewerkers om met de stress tijdens de feestdagen? Wat vinden zij uitdagend en wat is er leuk aan werken tijdens de feestdagen? Wij vroegen het aan Robin, trainee teamleider en inmiddels al 6 jaar in dienst bij...

Lees meer
Een plek waar iederéén zich thuisvoelt

Een plek waar iederéén zich thuisvoelt

Stel je voor. Werken in de hangende tuinen van Babylon. Je lunchpauze houden in het hof van Eden, een tuin in het perfecte en prachtige paradijs wat gelukzaligheid uitstraalt. Of tafelvoetballen in Shangri-La, het aardse paradijs waar je blijvend gelukkig...

Lees meer
8 learnings uit ContactCare Academy

8 learnings uit ContactCare Academy

Sinds oktober 2019 heeft ContactCare haar eigen Academy. Met aan het hoofd onze trainer Chris Murphy. Inmiddels geven we dagelijks trainingen, zowel online als klassikaal. Leiden we intern en extern mensen op. En hebben wij een compleet eigen E-learning ontwikkeld....

Lees meer
Een toekomstvisie

Een toekomstvisie

De wereld innoveert en de klantcontactbranche blijft daar niet in achter. Wij spraken CEO Jasper Meerding over innovatie binnen de klantcontactbranche, zijn visie op de toekomst en over onze focus op persoonlijke ontwikkeling binnen de ContactCare Academy, waar...

Lees meer