Alles over klantcontact
Stijging E-commerce 2020
Hoewel het leven tijdens de coronacrisis stil lijkt te staan laten we onze winkelmandjes niet leeg. De situatie zorgt namelijk voor een grote...
Waarom je een extern bureau wil inhuren voor jouw klantenservice
Voor organisaties die zich willen blijven onderscheiden van concurrenten is klantcontact een belangrijk onderdeel van het bedrijf. Klanten...
ContactCare blikt terug
De dagen korter, de kerstversiering hangt weer in volle glorie en op elke hoek van de straat kan je een heerlijk versgebakken oliebol halen. Hoe...
Gemotiveerd het nieuwe jaar in! Hoe doe je dat?
2021 nadert en vele organisaties kijken terug op een bewogen jaar. Het Coronavirus heeft afgelopen maanden veel veranderd in zowel ons privé- als...
Tips & tricks bij het geven en volgen van een Training From Home (TFH)
ContactCare heeft een nieuwe term het leven in geroepen. TFH, wat staat voor Training From Home. De coronacijfer namen fors toe dit najaar en dat...
Sinterklaas kwam digitaal langs bij ContactCare
Sinterklaasje kom maar binnen met die knecht, want we zitten allemaal even recht! Dit jaar wel achter een computer, maar het gehele ContactCare team...
Tips vanuit PostNL: Piekdrukte tijdens de eindejaarssprint
De drukste periode van het jaar voor E-commerce- en postorderbedrijven is aangebroken. Black Friday, Sinterklaas, kerst en Nieuwjaar staan om de...
Zo maak je van de drukste klantenservice periode in het jaar een feestje!
De feestdagen staan voor de deur! De zakken van Sinterklaas moeten weer gevuld worden, de pakjes nemen plaats onder de kerstboom & met Nieuwjaar...
De nieuwste aanwinsten
Het ContactCare team heeft niet één, niet twee, maar liefst drie nieuwe aanwinsten! Mogen wij je voorstellen aan onze nieuwe collega’s Romy, Wesley...
Downloads
Checklist Academy
10 tips voor een killer van een telefoongesprek
Goede klantenservice gaat hand in hand met een persoonlijke touch. Hoe doe je dat en wat heb je nog meer nodig? We zetten het voor je op een rijtje.
Whitepaper
GDPR checklist
Ben jij helemaal GDPR ready? Wat heeft dit voor consequenties voor klantcontact? Deze checklist helpt jouw organisatie GDPR proof te worden.