Nieuws
Alles over klantcontact
Kantoorkrant slaat 3 vliegen in 1 klap
We brengen elk half jaar een hele leuke kantoorkrant uit. Waarmee wij 3 vliegen in 1 klap weten te vangen! Lees je mee?De introductie van "De ContactCare Times" als onze bedrijfskrant heeft bewezen een effectieve manier te zijn om meerdere doelen te...
Klantexperts in het zonnetje
Maandag was een bijzondere dag. De eerste dag van 'De Klantcontact Week'. Voor ContactCare een mooi moment om onze klantexperts eens extra in het zonnetje te zetten.Letterlijk in het zonnetje te zetten, want om deze beeldtaal wat kracht bij te zetten...
ContactCare op de Webwinkel Vakdagen (beursstand B02)
Op 29 en 30 maart 2023 vinden de Webwinkel Vakdagen weer plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Dit jaar is ContactCare aanwezig om professionals uit het ecommerce vakgebied te helpen een stap te zetten om hun klantcontact te verbeteren. "Je vindt ons op...
ContactCare op het achtuurjournaal
Gisteren werden wij plotsklaps gebeld door de NOS voor een interview over het bereikbaar zijn als webshop en welke belangrijke rol klantcontact daarin speelt. Uiteraard stonden wij hen graag te woord. Het komt namelijk nogal eens voor dat het op webshops moeilijk is...
De Digihulplijn gaat naar de beurs!
Deze week liepen we mee op de 50+ beurs met als doel de Digihulplijn écht op de kaart te zetten.Elke dag helpen wij bij ContactCare mensen met digi-vragen telefonisch verder via de Digihulplijn. Een grote groep van de bellers is 50+. Niet raar want...
Ken je Lotte al?
Wie is één van de personen die ervoor zorgt dat alles in goede banen wordt geleid voor de ContactCare Academy? We stellen je graag voor aan Lotte. In januari is Lotte gestart bij ContactCare als Head of Learning and Development en ze gaat als een...
In gesprek met Yanick
We spreken met Yanick, een stagiair op de consultancyafdeling waar hij zich bezighoudt met de B Corp-certificering. We vroegen hem in een interview hoe hij zijn stageperiode tot nu toe heeft ervaren. B-Corp? Yanick houdt zich bezig met de B...
Het belang van klantenservice op Moederdag
Met Moederdag in aantocht (8 mei) is er nog net genoeg tijd om je cadeau te bestellen en te verzenden. Deze dag heeft niet alleen een symbolische betekenis, maar is uitgegroeid tot een belangrijke verkoopkans voor bedrijven. 60% van de Nederlanders viert Moederdag,...
Nieuwe nominaties ContactCare kernwaardewissel bekers
Vorig kwartaal waren Angharad, Brian en Patrick trotse winnaars. De afgelopen week mochten zij tijdens onze maandelijkse borrel de nieuwe genomineerden benoemen.In het eerste kwartaal van 2022 hebben wij de ContactCare kernwaardewissel bekers aan...
Road to klantexpert een “most inspiring learning journey”
Ons harde werken focus op onze cultuur en persoonlijke ontwikkeling werpt zijn vruchten af! Vorige week kregen we de erkenning van “Great Place to Work” en mochten we ons 1 van van de meest “Inspiring learning journeys” noemen.De ContactCare Academy...