Nieuws

Alles over klantcontact

8 learnings uit ContactCare Academy

8 learnings uit ContactCare Academy

Sinds oktober 2019 heeft ContactCare haar eigen Academy. Met aan het hoofd onze trainer Chris Murphy. Inmiddels geven we dagelijks trainingen, zowel online als klassikaal. Leiden we intern en extern mensen op. En hebben wij een compleet eigen E-learning ontwikkeld....

Lees meer
Een toekomstvisie

Een toekomstvisie

De wereld innoveert en de klantcontactbranche blijft daar niet in achter. Wij spraken CEO Jasper Meerding over innovatie binnen de klantcontactbranche, zijn visie op de toekomst en over onze focus op persoonlijke ontwikkeling binnen de ContactCare Academy, waar...

Lees meer
De klantcontact medewerker van de toekomst

De klantcontact medewerker van de toekomst

Een kantoor gevuld met medewerkers die druk aan het bellen zijn met hun headset op. Ze tikken de een na de andere mail weg en slurpen snel hun koffie weg in de pauzes. Is dit jouw beeld bij een klantcontactcenter? Dan willen wij dit beeld graag bij je weghalen....

Lees meer
De best mogelijke leerervaring

De best mogelijke leerervaring

Iedereen leert op zijn of haar eigen manier. Ben je een doener en experimenteer je graag? Of ben je juist een dromer die alles voorafgaand een traject uitzoekt? Heb je liever klassikaal onderwijs of online? Er zijn verschillende opties in hoe, waar en wanneer jij het...

Lees meer
MyCare biedt volledige transparantie

MyCare biedt volledige transparantie

MyCare is een zelf ontwikkeld systeem wat grip en controle geeft in afgehandelde klantcontacten. Het geeft transparante inzage in verbruik en het biedt de mogelijkheid om gesprekken terug te luisteren en te beoordelen. Bij ContactCare staan wij voor transparantie...

Lees meer
Iedereen KSF gecertificeerd

Iedereen KSF gecertificeerd

Inmiddels zijn niet één, maar twee groepen geslaagd voor de certificering van onze branchevereniging de Klantenservice Federatie. Ook groep nummer drie is inmiddels hard aan de slag. Daar zijn we trots op en dat mag gezegd worden! Daarom willen wij deze medewerkers...

Lees meer
Iedereen klantexpert!

Iedereen klantexpert!

Goed nieuws! Iedereen kan een succesvol klantencontact medewerker worden. Of je het als bijbaan doet naast je studie rechten of als fulltimebaan, iedereen heeft het ergens in zich om succesvol te zijn in de...

Lees meer
Thuis aan de slag bij ContactCare

Thuis aan de slag bij ContactCare

Nationale thuiswerkdag kan ik als Content Creator niet aan mij voorbij laten gaan. Zeker niet omdat mijn start bij ContactCare in deze setting allemaal begonnen is. Er is een grote kans dat wij in dezelfde setting thuis zitten. Terwijl jullie dit...

Lees meer