Nieuws

Alles over klantcontact

De Digihulplijn gaat naar de beurs!

De Digihulplijn gaat naar de beurs!

Deze week liepen we mee op de 50+ beurs met als doel de Digihulplijn écht op de kaart te zetten.Elke dag helpen wij bij ContactCare mensen met digi-vragen telefonisch verder via de Digihulplijn. Een grote groep van de bellers is 50+. Niet raar want...

Lees meer
Ken je Lotte al?

Ken je Lotte al?

Wie is één van de personen die ervoor zorgt dat alles in goede banen wordt geleid voor de ContactCare Academy? We stellen je graag voor aan Lotte.  In januari is Lotte gestart bij ContactCare als Head of Learning and Development en ze gaat als een...

Lees meer
In gesprek met Yanick

In gesprek met Yanick

We spreken met Yanick, een stagiair op de consultancyafdeling waar hij zich bezighoudt met de B Corp-certificering. We vroegen hem in een interview hoe hij zijn stageperiode tot nu toe heeft ervaren.  B-Corp? Yanick houdt zich bezig met de B...

Lees meer
Het belang van klantenservice op Moederdag

Het belang van klantenservice op Moederdag

Met Moederdag in aantocht (8 mei) is er nog net genoeg tijd om je cadeau te bestellen en te verzenden. Deze dag heeft niet alleen een symbolische betekenis, maar is uitgegroeid tot een belangrijke verkoopkans voor bedrijven. 60% van de Nederlanders viert Moederdag,...

Lees meer
Nieuwe nominaties ContactCare kernwaardewissel bekers

Nieuwe nominaties ContactCare kernwaardewissel bekers

Vorig kwartaal waren Angharad, Brian en Patrick trotse winnaars. De afgelopen week mochten zij tijdens onze maandelijkse borrel de nieuwe genomineerden benoemen.In het eerste kwartaal van 2022 hebben wij de ContactCare kernwaardewissel bekers aan...

Lees meer
ContactCare een Great Place to Work

ContactCare een Great Place to Work

ContactCare deed dit jaar mee met GPTW. Maar liefst 92% van de medewerkers heeft JA geantwoord op de vraag of ContactCare een Great Place To Work is. ContactCare mag zichzelf officieel een Great Place To Work noemen.Bij ContactCare staat werkgeluk op...

Lees meer
Geef je collega’s een oprecht compliment

Geef je collega’s een oprecht compliment

Valentijnsdag is hét moment om je collega’s extra in het zonnetje te zetten. "Voor al mijn lieve collega's een en al liefde en (werk)plezier toegewenst." Wergeluk staat bij ons op nummer 1. Wij houden van blije mensen. En wat zijn de belangrijkste...

Lees meer
Lage bezetting op de klantcontactafdeling

Lage bezetting op de klantcontactafdeling

Iedere organisatie heeft in de wintermaanden een hoger ziekteverzuim. De recente ontwikkelingen omtrent de Coronapandemie en het versoepelen van het beleid zullen daarnaast onherroepelijk leiden tot verhoging in verzuimcijfers. Dit kan grote consequenties hebben voor...

Lees meer
De dag van de privacy

De dag van de privacy

Bescherming van persoonsgegevens is en blijft vanzelfsprekend een hot-topic binnen ContactCare. Vandaag is De Dag van de Privacy. ContactCare geeft elk jaar in de maand februari extra aandacht aan dit hot-topic.Op 28 januari 1981 werd het...

Lees meer