Blijf op de hoogte!

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? 

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist de 5 pijlers voor uitstekend klantcontact voor jouw organisatie.

 

  • * Verplicht in te vullen velden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Waarom jouw klant chatbot-moe is

Waarom jouw klant chatbot-moe is

Interacties met de klantenservice zijn steeds vaker geautomatiseerd. Denk aan een robotstem aan de telefoon of de chatbot op een website. Hoewel het voor veel bedrijven en uitkomst is, zorgt deze automatisering regelmatig voor geïrriteerde klanten. Uit recent...

Actief luisteren: hoe doe je dat?

Actief luisteren: hoe doe je dat?

Voor een gezonde relatie is effectieve communicatie de basis. Dit principe is dit ook van toepassing op de relatie tussen de klant en een bedrijf. Een van de belangrijkste onderdelen van effectieve communicatie is het luisteren naar de ander zodat deze zich gehoord,...

De customer experience trends van nu

De customer experience trends van nu

Een goede strategie voor customer experience, oftewel de ervaring van de klant met jouw organisatie, kan het verschil maken tussen jouw bedrijf en dat van jouw concurrent. De customer experience van de toekomst wordt vormgegeven door twee diepe menselijke behoeftes:...

user icon