Over ons

Over ons

Over ons

Wij zijn ContactCare

Achter het succes van ContactCare staat een team van ruim honderd bevlogen professionals die elke dag alles geven om samen een verschil te maken op het gebied van persoonlijk klantcontact. Binnen ons kantoor, gelegen aan het station in Amersfoort , wordt zowel intern als met klanten gecommuniceerd in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaans. ContactCare is persoonlijk, flexibel en heel transparant. We denken mee en geven advies over een betere bereikbaarheid van onze klanten. Ons persoonlijke en transparante karakter is terug te vinden in ons kantoor, dat met veel glas prettig en open is. Een bezoek brengen aan ons kantoor?
Laat een verzoek achter of neem contact op met één van onze collega’s via +31 (0)33 744 0044.

Onze oorsprong

ContactCare is een klantenservice-organisatie gespecialiseerd in persoonlijk klantcontact en schaalbare service. En dat al sinds 2008. Op dat moment schieten de startups als paddenstoelen uit de grond. Zo groeit ook de aandacht voor waardevolle klantenservice: service die omzet verhoogt, zorgt voor klantbehoud, ambassadeurschap creëert en helpt om op te vallen tussen alle andere aanbieders.

Afspraak maken

  • * Verplicht in te vullen velden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Flexibel

Innovatief

Persoonlijk

Groeigericht

Zorgzaam

Een greep uit ons team

Herbert

Herbert
Client manager

Herbert is het aanspreekpunt van de klanten van ContactCare, waar hij verantwoordelijk is voor het tevreden houden van onze klanten. Hij rijdt dagelijks met energie naar zijn werk: een omgeving die altijd in ontwikkeling is!

Mandy

Mandy
Account Executive

Mandy ademt het DNA van ContactCare en bewijst dat inzet wordt beloond met succes.
Ze biedt de helpende hand bij organisaties die de communicatie in goede banen willen leiden. Haar passie is het visitekaartje voor de organisatie.

Jasper

Jasper
Founder

Jaspers technologische gedrevenheid, zijn enorme probleemoplossend vermogen en zijn ‘down to earth’-mentaliteit zorgen er keer op keer voor dat ContactCare wordt verrast met nieuwe innovaties.

Youri Nieuwveld

Youri
IT Developer

Youri is goed in zijn vak en onmisbaar binnen ContactCare. Als vooruitstrevende developer denkt en bouwt hij graag mee aan applicaties zoals MyCare die een impact hebben op ContactCare maar ook op de klantbeleving.

Nabila

Nabila
Customer Service Representative

Als enthousiaste agent is Nabila al meer dan twee jaar werkzaam voor ContactCare. Met haar optimistische karakter staat ze zowel de klanten als haar collega’s altijd vriendelijk te woord. Nabila: ‘Een prettige werksfeer begint bij jezelf’.

Carmen-Petten-Eijer

Carmen
Workforce Manager

Wie aan Carmen denkt, denkt aan gezelligheid. Met haar aanstekelijke lach zorgt ze voor een optimale sfeer bij de klant en op de werkvloer. In haar rol als Workforce Manager ontfermt zij zich over haar klanten en is ze betrokken bij projecten van A tot Z.

Mark Hekkelman

Mark
Managing Director

Mark is overtuigd dat klanttevredenheid én medewerkersbetrokkenheid de pijlers zijn van een gezond bedrijf. Hij vindt het belangrijk dat het team met elkaar tot successen komt. Iedereen moet zich kunnen ontwikkelen tot de beste versie van zichzelf.

Lees hier het laatste interview met Mark

Sanne van Es

Sanne
HR Manager

Sanne is sinds 2013 werkzaam bij ContactCare. In haar stijl van werken is zij erg open en benaderbaar. Zij is de verbindende factor binnen de organisatie ‘want tevreden personeel betekent een tevreden klant.’

Bert Kruiswijk

Bert
Business Consultant / Implementation manager

Bert is een echte duizendpoot en draagt al jaren bij aan de groei van ContactCare. Hij werkt dagelijks aan een intelligente backoffice die ondersteuning biedt aan de operations en klanten.

Jeroen van der Maas

Jeroen
Senior Supervisor

Jeroen heeft een goede werksfeer hoog in het vaandel staan. Hij neemt de supervisors onder zijn vleugel en begeleidt ze in hun werkzaamheden. Zijn sterke visie is zichtbaar in zijn proactieve houding.

Sharon

Sharon
HR Advisor

Sharon is sinds 2015 werkzaam bij ContactCare en heeft op verschillende afdelingen veel kennis opgedaan. Momenteel versterkt zij met haar aanstekelijke enthousiasme het HR team. Dagelijks is zij in gesprek met onze medewerkers én potentiële nieuwe collega’s.

Guido

Malu
Marketeer

Malu heeft een passie voor content: als marketeer bij ContactCare is zij verantwoordelijk voor content op de website, campagnes en social media kanalen, die zowel onze klanten als potentiële klanten aanspreekt. Haar motto? “Elke dag is een kans om het beste uit jezelf te halen”.

Sinds 2009
Sprout challenge
FD Gazellen
Amersfoort business

Rasondernemer Jasper Meerding ziet kansen. Kwalitatieve klantenservice vraagt namelijk om toewijding, een persoonlijke benadering, taalvaardigheden en communicatie-tools. En dat het liefst 7 dagen per week. Zo legt Jasper het fundament van ContactCare: het contact center dat groeiende bedrijven laagdrempelige en professionele klantenservice biedt zodat iedere consument de aandacht krijgt die hij verdient.

Werken bij ContactCare

Iedere collega binnen ContactCare is flexibel, werkt samen en draagt bij aan groei. Bij ContactCare gaan we transparant, informeel en collegiaal met elkaar om. Zo vormen uiteenlopende expertises één hecht team. Lijkt het jou leuk om bij ContactCare te werken? Bekijk dan onze actuele vacatures.