Webcare 2017-07-11T13:10:14+00:00

WebCare op maat

Verblijd uw klant met excellente online service

WebCare op maat

Verblijd uw klant met excellente online service

WebCare op maat

Verblijd uw klant met excellente online service

De kansen van WebCare

De invloed van WebCare op op de klantbeleving wordt steeds groter. De impact blijkt onder meer uit het feit dat 75% van de consumenten in het aankoopgedrag wordt beïnvloed door reviews en ervaringen van anderen die worden gedeeld via social media zoals Facebook of Twitter. Gaat u online de interactie aan met uw doelgroep? Dan bewaakt u uw reputatie en vergroot u de vind- en zichtbaarheid van uw organisatie. Zo draagt WebCare bij aan een hoog niveau van uw klantenservice, versterkt public relations en realiseert uw marketingdoelstellingen. WebCare biedt u enorme kansen.

Kies uit 4 pakketten en uw eigen draaiboek

In onderstaand overzicht vindt u vier WebCare pakketten. U kiest het pakket dat het best past bij uw doelstellingen. Vervolgens wordt één van onze gespecialiseerde collega’s uw vaste contactpersoon. Samen met hem of haar komt u een goed passende werkwijze overeen. Zo ontvangt u uw eigen draaiboek dat toelicht op welke wijze de WebCare specialisten van ContactCare digitaal gaan communiceren met uw contactpersonen. Daardoor blijft u op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van uw online reputatie en de resultaten.

Interesse of een vraag? Neem contact met ons op, we vertellen u graag meer.
Neem contact op

Draai de telefoon naar landscape voor onze prijzentabel

  • Prijs per maand
  • Aantal kanalen Facebook, Twitter, Linkedin Instagram, fora etc.
  • Activiteiten
  • Reactiesnelheid Binnen openingstijden
  • Openingstijden werkdagen
  • Openingstijden Weekend
  • Actieve uren
Webcare 1.0
  • €275
  • 1-2 Kanalen
    U kiest twee social media kanalen en maakt afspraken met onze contactpersoon over de manier waarop ons WebCare team de interactie aangaat met uw klanten.
  • Reageren op @
  • < 4 uur
  • 09:00 - 17:00
  • n.v.t.
  • 4 uur
    Uw maandelijkse reactietegoed.
Webcare 2.0
  • €825
  • 1-3 Kanalen
    U kiest drie social media kanalen en maakt afspraken met onze contactpersoon over de manier waarop ons WebCare team de interactie aangaat met uw klanten.
  • Proactief reageren op # en @
  • < 4 uur
  • 09:00 - 17:00
  • n.v.t.
  • 16 uur
    Uw maandelijkse reactietegoed.
Webcare Pro
  • €1.600
  • 1-4 Kanalen
    U kiest drie social media kanalen en maakt afspraken met onze contactpersoon over de manier waarop ons WebCare team de interactie aangaat met uw klanten.
  • Scannen fora en proactief reageren op # en @
  • < 2 uur
  • 09:00 - 20:00
  • n.v.t.
  • 32 uur
    Uw maandelijkse reactietegoed.
Webcare VIP
  • €2.500
  • 1-4 Kanalen
    U kiest drie social media kanalen en maakt afspraken met onze contactpersoon over de manier waarop ons WebCare team de interactie aangaat met uw klanten.
  • Scannen fora, proactief reageren (@#) en plaatsen van content
    Naast interactie op sociale media zullen we content voor deze kanalen creëren, gebaseerd op uw kernwaarden en propositie.
  • < 2 uur
  • 09:00 - 22:00
  • 09:00 - 18:00
  • 48 uur
    Uw maandelijkse reactietegoed.

De uren zijn niet per maand overdraagbaar. Wanneer er, in overleg, extra uren worden gemaakt, geldt er een tarief van 50 euro per uur. Het standaard uurtarief is 55 euro per uur.

FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon