Multilingual klantenservice 2017-07-17T20:51:33+00:00

Multilingual Klantenservice

Nederlands, Engels, Duits, Frans & Spaans

Multilingual Klantenservice

Spaans, Frans, Duits, Engels & Nederlands

Multilingual Klantenservice

Spaans, Frans, Duits, Engels
& Nederlands

Multilingual Klantenservice

Groeit uw organisatie en krijgt u steeds meer klantvragen van Belgische, Duitse, Spaanse, Engelse of Franse consumenten? ContactCare biedt u met Klantenservice Multilingual een ideale oplossing voor internationaal klantcontact, al vanaf 200 klantcontacten per maand. Bij ContactCare geloven we dat goed klantcontact zorgt voor meer tevreden klanten en meer omzet. Professioneel en servicegericht klantcontact is een vak. Ons vak.

Internationale klantenservice uitbesteden

ContactCare zorgt ervoor dat u zich volledig kunt focussen op uw eigen business. Of uw organisatie nu nationaal of internationaal groeit, uw klantcontact is bij ons in goede handen. De juiste bezetting op ieder uur van de dag. Dat regelen wij.

Multilingual Klantenservice is de ideale oplossing voor organisaties met internationale ambities. Terwijl u zich volledig concentreert op de groei verzorgen wij al het internationaal klantcontact. Onze native speakers zorgen voor kwalitatieve gesprekken en de afhandeling van e-mail. U heeft geen omkijken naar werving, selectie en opleiding van goede native speakers. Samen met ContactCare kunt u internationaal service verlenen die altijd persoonlijk is en aansluit bij de taal, cultuur en behoefte van uw klanten.

De voordelen van Multilingual Klantenservice

  • Zeven dagen per week bereikbaar voor uw internationale klanten
  • Internationale klanten optimale service bieden in hun eigen taal
  • Vijf talen vanuit ons contactcenter in Amersfoort
  • Native speakers die in taal, schrift en cultuur uw klant verstaan
  • Deskundige medewerkers speciaal getraind voor uw dienst
  • U betaalt alleen bij daadwerkelijk gebruik
Download brochure
Vraag offerte aan

Waarborgen taalvaardigheid

Om de taalvaardigheidsniveaus in het Frans, Duits, Engels en Spaans te kunnen waarborgen, hanteren we het Common European Framework of Reference for Languages (CEF) als maatstaf. Onze medewerkers beheersen minimaal CEF niveau B2 om een klant mondeling en/of schriftelijk te woord te staan in een vreemde taal.

Wat maakt multilingual klantenservice bij contactcare uniek?

Meertalige klantenservice is schaalbaar: u betaalt naar gebruik.
We maken het uitbesteden van klantenservice mogelijk voor iedere ondernemer of organisatie.
ContactCare heeft één oplossing voor vijf talen. We brengen Frans, Duits, Engels, Spaans en Nederlands bij elkaar op een goede bereikbare locatie. U onderhoudt contact met een projectmanager die gewoon uw eigen taal spreekt.

Samen succesvol

Optimaal klantcontact verzorgen we samen met u. Daarom krijgt u toegang tot uw MyCare omgeving, waarbij onze online software u 100% inzicht geeft in wat we voor uw klanten hebben betekend. MyCare geeft u de mogelijkheid om organisatiegegevens te wijzigen, het script te bekijken of aan te passen, gebruikers toe te voegen of gebruikersprofielen aan te passen. Bovendien kunt u gesprekken terugluisteren en beoordelen, maar ook online uw facturen bekijken. Met deze transparante werkwijze maakt ContactCare het verschil! Wij geloven dat deze methode u meer inzicht geeft over het gedrag van uw klanten zodat u samen met ons nog gerichter uw diensten kunt verlenen.

Klantcontact uitbesteden vaak aanmerkelijk voordelig

Via onze “Klantenservice quick scan” kunt u zelf snel bepalen of u toe bent aan het uitbesteden van uw buitenlandse klantcontact, in welke vorm en wat het kost. Onze flexibele multilingual klantenservice is vaak aanmerkelijk voordelig ten opzichte van een klantenservice in eigen beheer.

Wist u dat u geld en tijd bespaart door uw klantcontact uit te besteden?

Kies vandaag nog voor Klantenservice on Demand. U bent dan altijd bereikbaar voor uw klanten en bespaart tegelijkertijd op de kosten. Laat uw klanten niet onnodig in de wachtrij staan en verruim de openingstijden van uw klantenservice

DOE DE QUICKSCAN
DOE DE QUICKSCAN
  • Detachering Klantenservice

ContactCare breidt dienstverlening uit met detachering

Uit diverse onderzoeken komt naar voren dat chat steeds belangrijker wordt bij klantcontact.

Cases ContactCare

Klantcases

ContactCare werkt voor meer dan 500 verschillende organisaties. Bekijk hier hoe een selectie van de opdrachtgevers de samenwerking ervaren.

Naar de cases
Over ContactCare

Over ContactCare

ContactCare combineert een excellente dienstverlening met een continu innoverende technische contact center software oplossing. Het gevolg hiervan is loyale en goed geholpen klanten en een optimaal bedrijfsresultaat.

Meer over ons
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon