Nieuws

We vertellen je alles over klantcontact

Op deze nieuws pagina nemen we je graag mee in de wereld van klantcontact. Niet alleen binnen de branche, maar ook binnen ons mooie contactcenter in hartje Amersfoort. Daarom geven we je hier verschillende updates vanuit ons klantcontactcenter, ontwikkelingen binnen de branche en nieuwsitems waar jij als ondernemer je voordeel mee kunt doen.

Nieuwsberichten

Vrijmibo(ks)-en met onze eigen Nabila

Vrijmibo(ks)-en met onze eigen Nabila

Vorige week liet Nabila (teamleider en marketeer) ons kennismaken met haar passie voor kickboksen. Een Vrijmibo die in het teken stond van leren en incasseren en waarin we elkaar echt beter hebben leren kennen.

Ik ben weer gemotiveerd om te groeien!

Ik ben weer gemotiveerd om te groeien!

Svenja werkt sinds 2017 bij ons als klantenservice medewerker in het Multi Client team. In de afgelopen jaren is zij enorm gegroeid, maar merkte ze dat ze behoefte kreeg aan meer uitdaging. Onlangs volgde die zowel privé als zakelijk veel voor haar betekend heeft.

Iedereen verdient een kans

Iedereen verdient een kans

Op 16 december werden wij verrast met het bezoek van het WerkgeversServicepunt (WSP). Zij bezochten ons om het keurmerk Inclusief Werkgever uit te reiken. Dit keurmerk wordt uitgegeven aan werkgevers die laten zien dat zij inclusief ondernemen. Bijvoorbeeld door het...

Jubileumfeest ContactCare 10 jaar

Jubileumfeest ContactCare 10 jaar

Wie jarig is, trakteert! Zaterdag 30 november 2019 vierden wij ons 10 jarig bestaan. Helemaal in stijl met een knaller van een feest! Het werd een onvergetelijke avond in het thema Cocktail Chic met toeters, bellen, heel veel confetti en nóg meer bubbels! We werden...

In het nieuws: Klantcontact groeit!

In het nieuws: Klantcontact groeit!

Ondanks de verwachting dat automatisering en robots banen zou kosten, laten de laatste cijfers van het CBS en Klantenservice Federatie zien dat persoonlijk klantcontact groeit. Juist in een wereld waarin zich steeds meer digitaal afspeelt, blijft persoonlijke en...

”Do you speak English?”

”Do you speak English?”

We komen er niet meer onderuit: de Engelse taal. De omroepberichten op het station, als je toch een maatje ruimer nodig hebt in een van de grotere modewinkels of wanneer je je dagelijkse coffee-to-go bestelt; waar eigenlijk niet? Sterker nog, in totaal spreken 1.6...

Een goed gesprek met…

Good guy joey

Good guy joey

Good guy Joeyood Guy Joey, zo kun je me noemen. Sinds oktober 2018 aanwezig bij ContactCare en voel me er zeer op mijn gemak. Ik werk als agent in het team van Simpel en houd van de afwisseling die dit project met zich mee...