Nieuws

We vertellen je alles over klantcontact

Op deze nieuws pagina nemen we je graag mee in de wereld van klantcontact. Niet alleen binnen de branche, maar ook binnen ons mooie contactcenter in hartje Amersfoort. Daarom geven we je hier verschillende updates vanuit ons klantcontactcenter, ontwikkelingen binnen de branche en nieuwsitems waar jij als ondernemer je voordeel mee kunt doen.

Nieuwsberichten

Jubileumfeest ContactCare 10 jaar

Jubileumfeest ContactCare 10 jaar

Wie jarig is, trakteert! Zaterdag 30 november 2019 vierden wij ons 10 jarig bestaan. Helemaal in stijl met een knaller van een feest! Het werd een onvergetelijke avond in het thema Cocktail Chic met toeters, bellen, heel veel confetti en nóg meer bubbels! We werden...

In het nieuws: Klantcontact groeit!

In het nieuws: Klantcontact groeit!

Ondanks de verwachting dat automatisering en robots banen zou kosten, laten de laatste cijfers van het CBS en Klantenservice Federatie zien dat persoonlijk klantcontact groeit. Juist in een wereld waarin zich steeds meer digitaal afspeelt, blijft persoonlijke en...

”Do you speak English?”

”Do you speak English?”

We komen er niet meer onderuit: de Engelse taal. De omroepberichten op het station, als je toch een maatje ruimer nodig hebt in een van de grotere modewinkels of wanneer je je dagelijkse coffee-to-go bestelt; waar eigenlijk niet? Sterker nog, in totaal spreken 1.6...

Groene vingers

Groene vingers

Afgelopen maand zijn al onze staff medewerkers bij elkaar gaan zitten in één open ruimte. Dit versterkt de onderlinge communicatie en maakt de betrokkenheid hoger. Bij elkaar zitten biedt een simpele manier om krachten te bundelen. Wat ons na de interne verhuizing...

Founder Jasper Meerding terug als CEO van ContactCare

Founder Jasper Meerding terug als CEO van ContactCare

AMERSFOORT - Sinds april 2017 was Mark Hekkelman werkzaam als Managing Director bij ContactCare. Hij nam de verantwoordelijkheid over van Jasper Meerding, de oprichter en eigenaar van ContactCare, die per heden weer terug is in de dagelijkse leiding van ContactCare....

Klanttevredenheid verhogen: zo doe je dat

Klanttevredenheid verhogen: zo doe je dat

Je klanttevredenheid verhogen, is dat niet wat iedere organisatie wil? Tevreden klanten zijn immers (vaak) terugkerende klanten. Het zijn de klanten die anderen vertellen over jouw organisatie en die door mond tot mond reclame voor nieuwe klanten kunnen zorgen. Maar...

Een goed gesprek met…

Good guy joey

Good guy joey

Good guy Joeyood Guy Joey, zo kun je me noemen. Sinds oktober 2018 aanwezig bij ContactCare en voel me er zeer op mijn gemak. Ik werk als agent in het team van Simpel en houd van de afwisseling die dit project met zich mee...