Nieuws

1303, 2018

Maak in 6 stappen een boze klant weer blij

Boze klanten komen we allemaal wel eens tegen. De klant is ontevreden, om wat voor reden dan ook. Niet prettig voor de klant, voor jouw organisatie en de klantenservice medewerker.

2602, 2018

Een klantgerichte klantenservice – Zo doen wij dat!

Bij steeds meer managers en DMU’s dringt het besef door dat ‘het tijdperk van de consument’ meer is dan alleen een loze zin. Nederlandse bedrijven gaan daarom steeds klantgerichter communiceren. Hoe is dat in uw organisatie?

901, 2018

Groeien tegen de stroom in

Met trots introduceert ContactCare deze week de klantkaart. Met de klantkaart hebben onze klantenservice medewerkers inzicht in de gegevens en contacthistorie van uw klant.

901, 2018

ContactCare faciliteert nieuw zorginitiatief

Met trots introduceert ContactCare deze week de klantkaart. Met de klantkaart hebben onze klantenservice medewerkers inzicht in de gegevens en contacthistorie van uw klant.

1904, 2017

Omzet verhogen? Schud slapende klanten wakker!

Outbound wordt vaak geassocieerd met 'ongewenst pushen en verkopen', terwijl outbound - zeker in combinatie met digitale communicatie eromheen - juist een heel mooi medium is om in contact te komen met oude klanten, slapende klanten en nieuwe leads.

2002, 2017

Facts over callcenters in Nederland

Klantcontact is altijd in ontwikkeling. Nieuwe kanalen zoals chat en social media zorgen, naast de traditionele kanalen als telefoon en e-mail, dagelijks voor nieuwe trends.

2701, 2017

Hoe wordt jouw service onderscheidend?

De online wereld vraagt om een menselijke benadering. Steeds meer organisaties laten het onderwerp klantervaring deel uitmaken van de agenda binnen de directiekamer.

2601, 2017

Klantenservice als Bedrijfsstrategie

Uit onderzoek van Salesforce blijkt opnieuw dat bedrijven steeds vaker zien dat customer service de cruciale factor is voor een positieve klantbeleving.

1310, 2016

Vierde FD Gazelle voor ContactCare

Een trots team: we zijn voor de vierde keer FD Gazelle! Dat betekent dat we ook in 2016 tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland behoren.

2508, 2016

Cold calling banned by law in 2018

From 2018 there will be an official ban on cold calling in Netherlands.This is part of the personal Data Protection Act. (privacy protection law).

1907, 2016

Einde koude acquisitie in 2018

Vanaf 2018 geldt er een officieel verbod op koud bellen. Dit gaat onderdeel uitmaken van de wet bescherming persoonsgegevens.

503, 2015

Webcare onmisbaar voor bedrijven

Reageert u al binnen één uur op tweets van klanten? De laatste jaren zien we een stijging in het gebruik van sociale media door zowel consumenten als bedrijven.

2002, 2015

10 tips voor koude acquisitie

Koude acquisitie is niet de meest geliefde activiteit binnen een organisatie. Potentiële klanten zitten zelden te wachten op telefonisch verkoop.

1004, 2014

Maximumtarief voor bellen naar 0900 nummers

Staat u consumenten telefonisch te woord door middel van een klantenservice? Dan gelden er sinds 2014 maximum tarieven voor het bellen naar een klantenservice via een 0900 nummer

Inschrijven voor het laatste nieuws

Blijf op de hoogte