Nieuws

2103, 2018

ContactCare faciliteert nieuw zorginitiatief

Met trots introduceert ContactCare deze week de klantkaart. Met de klantkaart hebben onze klantenservice medewerkers inzicht in de gegevens en contacthistorie van uw klant.

2103, 2018

Groeien tegen de stroom in

Met trots introduceert ContactCare deze week de klantkaart. Met de klantkaart hebben onze klantenservice medewerkers inzicht in de gegevens en contacthistorie van uw klant.

1303, 2018

Maak in 6 stappen een boze klant weer blij

Boze klanten komen we allemaal wel eens tegen. De klant is ontevreden, om wat voor reden dan ook. Niet prettig voor de klant, voor jouw organisatie en de klantenservice medewerker.

2602, 2018

Een klantgerichte klantenservice – Zo doen wij dat!

Bij steeds meer managers en DMU’s dringt het besef door dat ‘het tijdperk van de consument’ meer is dan alleen een loze zin. Nederlandse bedrijven gaan daarom steeds klantgerichter communiceren. Hoe is dat in uw organisatie?

Nieuws

Inschrijven voor het laatste nieuws

Blijf op de hoogte!