Nieuwe nominaties ContactCare kernwaardewissel bekers

ma,apr 2022

Vorig kwartaal waren Angharad, Brian en Patrick trotse winnaars. De afgelopen week mochten zij tijdens onze maandelijkse borrel de nieuwe genomineerden benoemen.

In het eerste kwartaal van 2022 hebben wij de ContactCare kernwaardewissel bekers aan jullie geïntroduceerd, maar we frissen graag jullie geheugen nog even op. De kernwaardewissel beker wordt ieder kwartaal doorgegeven aan een collega die zichzelf heeft doen uitblinken in één van onze kernwaarden: wees echt, ontwikkel jezelf iedere dag en ga voor verbinding. Elk kwartaal geeft de winnaar de beker door aan een andere collega waarvan zij vinden dat hij/zij deze verdient.

De genomineerden van dit tweede kwartaal zijn:

Cindy – Ontwikkel jezelf iedere dag 

Angharad heeft vorige keer de kernwaardebeker ‘Ontwikkel jezelf iedere dag’ in ontvangst genomen en nomineerde Cindy uit team Small Dedicated. 

“Cindy heeft mij ontzettende goed geholpen toen ik haar heb gebombardeerd met mijn vragen over Flitsmeister. Hier ben ik haar heel dankbaar voor. Maar waarom ik echt vind dat ze deze verdiend is, omdat zij een uitgebreide kennisbank heeft gemaakt voor Flitsmeister waar ze veel moeite in heeft gestopt en wat ze naar mijn mening heel goed heeft gedaan. Dit zie ik als onderdeel van je ontwikkeling dat je bereid bent om een stapje extra te zetten en laten zien dat je het kan. 

Isaiah – Ga voor verbinding 

Patrick ontving vorige keer de kernwaardebeker ‘Ga voor verbinding’ in ontvangst genomen en nomineerde Isaiah uit team RMC. 

“Isaiah neemt de tijd om mee te denken als er een probleem is. Hij helpt graag mensen en hij is een goede gesprekspartner, vooral laat op de avond. RMC duurt tot 1 uur en later op de avond is het altijd rustiger. Daarnaast is hij gewoon echt een verbindende factor in team RMC. 

Annet – Wees echt

Brian heeft vorige keer de kernwaardebeker ‘Wees echt’ in ontvangst genomen en nomineerde Annet. 

In alles wat ze doet draagt ze haar hart uit. Dat merk je overal! Of ze nou in de kantine is of in de lijn. Ze zet zich volledig in voor wat zij doet en ze is een enorme aanwinst voor het team ZCN.”

Gratis Whitepaper - "Wanneer kies ik voor welk soort klantcontact?"

Laatste nieuws

Gratis download

Brochure ContactCare Academy

Hoe word je een echte expert in klantcontact, waar trainen we op en hoe doen we dat? In deze brochure lees je alles over leren via onze Academy.

Academy brochure

Lotte van den Berg
Learning & Development

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.