Mycare en Mycontrol

Volledige controle over jouw klantenservice

Wanneer je je klantenservice uitbesteedt wil je grip en controle houden op je afgehandelde klantcontact. ContactCare ontzorgt je volledig door onze zelf ontwikkelde tools MyCare en MyControl. Met deze tools behoud je gemakkelijk het inzicht in je klantcontact, maar ook bieden we je totale transparantie in de kosten. Je kunt al van de tools MyCare en MyControl gebruik maken vanaf 200 klantcontact momenten per maand. Deze tools bieden we gratis aan wanneer je organisatie onze Klantenservice diensten afneemt, zoals Multi-client Klantenservice, Dedicated Klantenservice of Meertalige Klantenservice.

MyCare: 100% controle en inzicht in klantcontact

Je klanten verwachten dat je organisatie altijd bereikbaar is, het liefst via verschillende kanalen. ContactCare is jouw partner in klantcontact. We zijn er voor alle organisaties – groot en klein- die klantcontact deels of helemaal willen uitbesteden, maar we helpen ook organisaties die klantcontact bewust intern willen houden door het aanbieden van trainingen of detachering. Met onze bereikbaarheidsdiensten zorgen we ervoor dat je nooit meer een (potentiële) klant hoeft te missen doordat de telefoon niet opgenomen wordt.

24/7 inzicht, controle en grip
Luister gesprekken terug wanneer het jou uitkomt

Geef agents feedback op het afgehandelde klantcontact

Geen onverwachte verrassingen

Live inzage in activiteit

 

mycontrol

MyControl: ContactCare's monitoring op kennis en kwaliteit

ContactCare garandeert je professionele, vakbekwame klantcontact specialisten die continu getraind en gemonitord worden. Door onze tool MyControl waarborgen wij gemakkelijk de kwaliteit van onze medewerkers. Zij worden wekelijks getraind en getoetst om hun kennis over jouw organisatie, maar ook algemene telefoonetiquette en gesprekstechnieken, up to date te houden. We hebben continu inzicht in de trainingen, toetsen en toetsuitslagen van de agents die jouw klantcontact verzorgen. Zo bieden we je altijd transparantie en inzicht in de kwaliteit van jouw klantcontact.