Klantexperts in het zonnetje
Maandag was een bijzondere dag. De eerste dag van ‘De Klantcontact Week’. Voor ContactCare een mooi moment om onze klantexperts eens extra in het zonnetje te zetten.
Voor al onze klantcontactmedewerkers verzorgden wij lunch, avondeten en een snackje en een hapje. Een mooi moment om samen met collega’s te eten en elkaar wat beter te leren kennen.
Na afloop krijgen onze experts een mooie zonnebloem om onze waardering te laten blijken. Want onze klantexperts, daar moeten we het van hebben. Tijdens goede gesprekken en in weerstandgesprekken; deze toppers staan iedere dag weer op om mensen verder te helpen.
Dat maakt ons als organisatie erg trots en willen al onze klantexperts bedanken!
Een ode aan de vakprofessional!

Whitepaper: "Insourcen klantcontact medewerkers"
Gratis download
Brochure Klantenservice
Al 10 jaar lang levert ContactCare persoonlijke merk-waardige klantenservice voor grote en kleine organisaties. In deze brochure lees je hoe wij jou helpen naar tevreden klanten.


Managing Director
Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.
Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.