Intelligence tools

Meer inzicht en controle over uw klantenservice

Intelligence tools

Meer inzicht en controle over uw klantenservice

Intelligence tools

Meer inzicht en controle over uw klantenservice

Grip en inzicht over het contact met uw klanten terwijl u uitbesteedt

Herkent u deze situaties?

  • Uw bedrijf groeit, en daarmee ook het aantal klantcontacten;
  • U wilt graag controle houden over uw klantenservice;
  • U wilt graag inzichten, data en patronen uit uw klantenservice ontdekken die uw organisatie verder helpen;
  • U wilt getrainde klantenservice medewerkers die continu worden aangestuurd en getoetst op hun kennis.

Indien uw organisatie minimaal tweehonderd klantcontacten per maand heeft, dan bieden de ContactCare Intelligence Tools de handvatten om meer grip en groei te creëren op uw klantenservice. Onze tools zijn gratis te gebruiken voor organisaties die onze dienst Klantenservice On Demand of Klantenservice Multilingual afnemen.

De voordelen van onze Intelligence Tools

  • Toegang tot uw eigen klantenservice-dashboard
  • Geef rechtstreeks feedback aan klantenservice medewerkers
  • Real-time kostenoverzicht van uw klantcontact
  • Rapportage-overzicht van de uitgevoerde klantcontacten en werkzaamheden
  • Klantkaart die herkenning van uw klanten mogelijk maakt
  • Continue training en toetsing van de medewerkers
Download brochure
Meer informatie

Dankzij onze ContactCare Intelligence Tools kunt u uw klantcontact uitbesteden én toch controle behouden over uw klantenservice. Onze unieke tools MyCare en MyControl geven u waardevolle inzichten, helpen bij het aanscherpen van uw klantenservice en user experience en zorgen dat u constant kunt monitoren, meeluisteren, beoordelen en uw klantenservice medewerkers kunt trainen vanaf elke gewenste locatie.

‘Dankzij onze tools kunnen wij dagelijks monitoren, aansturen en inzichten met u en onze medewerkers delen die bijdragen aan de beste customer experience die uw klant verdient’
– Mark Hekkelman (Managing Director)

Leer uw klant nog beter kennen met MyCare

Met MyCare heeft u 100% controle over het uitbestede klantcontact. Ons dashboard voorziet in alle kostbare informatie over de gevoerde contactmomenten met uw klanten. Bovendien kunt u telefoongesprekken terugluisteren en rechtstreeks feedback geven aan de klantenservice medewerkers. Daarnaast kunt u facturen downloaden, bevat het dashboard een real-time kostenoverzicht en stuurt het notificatiesysteem direct de belangrijkste klantinformatie naar u door. Dagelijks ontvangt u een rapportage met alle uitgevoerde werkzaamheden. Hierdoor worden kosten beheersbaar en kunt u rechtstreeks feedback geven over het klantcontact dat u heeft uitbesteed. Zo houdt uw grip op het klantcontact en kunt u met een gerust hart uw klantenservice uitbesteden.

Download brochure

Wist u dat u geld en tijd bespaart door uw klantcontact uit te besteden?

Kies vandaag nog voor Klantenservice on Demand. U bent dan altijd bereikbaar voor uw klanten en bespaart tegelijkertijd op de kosten. Laat uw klanten niet onnodig in de wachtrij staan en verruim de openingstijden van uw klantenservice.

DOE DE QUICKSCAN
DOE DE QUICKSCAN

Herkenning dankzij de klantkaart

Met de klantkaart krijgen onze klantenservice medewerkers direct inzicht in de gegevens en contacthistorie van uw klant. Dit maakt het contactmoment niet alleen persoonlijker, maar draagt ook bij aan een professionele afhandeling. Ons tool herkent uw relatie middels het e-mailadres of het telefoonnummer. Na deze herkenning worden deze gegevens automatisch inzichtelijk voor onze medewerkers die de informatie gebruiken om de vraag of uitdaging te beantwoorden of op te lossen. Zowel medewerkers als opdrachtgevers kunnen op klantniveau notities aanmaken ten behoeve van het contactmoment. Voorbeelden hiervan zijn: ‘bij de volgende aankoop 10% korting aanbieden’ of ‘graag een extra identificatie-check uitvoeren‘.

Bovendien kan de verzamelde klantdata, zoals persoonsgegevens, inzicht geven over de reden van het contactmoment en de frequentie daarvan. Met de klantkaart kunnen opdrachtgevers en medewerkers gezamenlijk aansturen om de klanttevredenheid te verbeteren.

Controle dankzij MyControl

De intelligente real-time performance tool MyControl biedt een volledig dashboard voor klantenservice medewerkers, teamleiders, quality monitoring en het management over de prestaties, resultaten en de kwaliteit van het contactcenter. Deze informatie delen we graag met u ter verbetering van het klantcontact.

MyControl bevat een trainingsmodule en controleert dat iedere medewerker getraind wordt aan de ContactCare Academy. Na deze intensieve training houdt de tool bij hoe medewerkers presteren op een project. Bovendien biedt de tool automatisch trainingen en toetsen op maat aan die medewerkers direct kunnen uitvoeren. De continuous learning omgeving draagt bij aan de juiste kennisoverdracht door klantenservice medewerkers periodiek te toetsen.

Onze teamleiders kunnen de prestaties van de individuele medewerkers en het team inzien en samen met u aansturen op de KPI’s. Bovendien ontvangt u wekelijks rapportages zodat we samen actief kunnen inspelen op (toekomstige) trends en ontwikkelingen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Download hier de brochure

Download brochure

Klantenservice

Altijd bereikbaar zijn voor klanten? Laat ContactCare jouw klantcontact verzorgen. Herken je dit? Je bedrijf groeit en je klanten stellen vragen over bestellen, betalen, leveren, Naar het artikel

Cases ContactCare

Klantcases

ContactCare werkt voor meer dan 500 verschillende organisaties. Bekijk hier hoe een selectie van de opdrachtgevers de samenwerking ervaren.

Naar de cases
Over ContactCare

Over ContactCare

ContactCare combineert een excellente dienstverlening met een continu innoverende technische contact center software oplossing. Het gevolg hiervan is loyale en goed geholpen klanten en een optimaal bedrijfsresultaat.

Meer over ons
FD Gazellen awards
Thuiswinkel waarborg
Sprout
Graydon