Ongestoord thuiswerken met Klantenservice on demand

Onze medewerkers op afstand helpen jouw klanten graag verder. Maandelijks opzegbaar & alleen betalen wat je verbruikt

Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek

Er wordt veel van Nederland gevraagd in tijden van het Coronavirus. Organisaties zien door de toenemende onzekerheid een enorme piek in hun telefoonverkeer. Consumenten hebben op dit moment veel vragen; wordt mijn reis afgelast, kan ik mijn afspraak verzetten, ben ik veilig?

Wij zijn er daarom klaar voor om al jouw klanten te helpen.

N

Maandelijks opzegbaar

N

Betaal alleen voor wat je gebruikt

N

Voor kleine en grote organisaties

N

Direct van start!

Klantenservice op afstand

Onze medewerkers op afstand kunnen inloggen op jouw systemen en kunnen en inhoudelijke klantvragen beantwoorden. Waar nodig stellen we samen met jou een online training op. Samen helpen wij Nederland verder. 

Neem contact op.
Vinkje

Receptioniste op afstand

Onze medewerker neemt de telefoon aan en geeft boodschappen door. Ook kunnen we via inkomende gesprekken doorschakelen. Na afloop van het contact krijg je een notificatie van het gesprek.

Neem contact op.
Vinkje

Neem contact op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Volledig transparant:
Al jouw klantcontacten bij de hand.

Bij het afsluiten van een abonnement verzorgen wij een eigen omgeving op ons platform MyCare. Hierdoor is altijd inzage in verbruik en zijn gesprekken terug te luisteren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

In het systeem kunnen gesprekken worden teruggeluisterd en beoordeeld. Ook kunnen hier verbruiksgegevens en facturen worden ingezien. Door de rapportagetool wordt sneller inzichtelijk welke onderwerpen de gesprekken hebben en waar klanten tegenaan lopen. Deze input is waardevol en geeft ruimte om eigen processen te optimaliseren. Onze customer servicemanager helpt jou graag verder.

Laptop MyCare

Deze merken gingen jou voor.

SGR
Hogeschool Utrecht
Simpel
Marley Spoon
Cristine le Duc
Squala

Deze merken gingen jou voor.

Ons team verzorgt het klantcontact voor meer dan 500 zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde. Zoals Simpel, KPN, Scotch and Soda, 50five en Christine le Duc.

Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in jouw branche. We helpen jouw klant graag verder.

Simpel
Hoeschool Utrecht
Smit & Dorlas
Squla
SGR
Flitsmeister
Omoda
Marley Spoon

Tijd voor een goed gesprek?

Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.