Altijd bereikbaar zijn voor klanten? Laat ContactCare jouw klantcontact verzorgen.

Herken je dit?

  • Je bedrijf groeit en je klanten stellen vragen over bestellen, betalen, leveren, retourneren, voorraad en klachten?

  • Je klanten willen je organisatie ook in de avonden en weekenden kunnen bereiken?

  • Je klanten willen graag via verschillende kanalen geholpen worden zoals telefoon, e-mail en chat?

Wanneer dit herkenbaar is, dan is Klantenservice van ContactCare wellicht een uitkomst. Bij ContactCare geloven we dat goed klantcontact zorgt voor meer tevreden klanten en dus voor meer omzet. Met Klantenservice on Demand verruim je de openingstijden van je bedrijf en kunnen je klanten altijd in contact komen met jouw organisatie. Zo hoeven je klanten nooit meer onnodig te wachten en op een voicemail uit te komen, maar worden zij door onze medewerkers vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan. Dat resulteert in tevreden klanten!

Ontdek de voordelen van klantenservice bij ContactCare voor jouw organisatie

Vraag hier vrijblijvend de brochure Klantenservice on Demand aan en ontdek hoe deze service flexibel en volgens jouw wensen ingericht kan worden.

Download brochure









Download brochure