Klantenservice in tijden van Corona

do,mrt 2020

Overbelaste klantenservice of juist geen klant te bekennen? Voor de ene organisatie is het rennen, voor de andere is het genoodzaakt stilstaan … Ook binnen klantcontact zijn de verschillen enorm. Wij merken een grote toename in telefoonverkeer bij onze retailklanten, de online providers en de organisaties in de reisbranche en juist een afname bij veel MKB-ers.

Ervaar jij ook extreme drukte in je klantenservice?
We helpen je graag met deze 10 tips om verwachtingen zo goed mogelijk te managen bij je klanten. Dit is je kans om hen te laten zien uit welk hout je gesneden bent.

Tip 1. Eerlijkheid duurt het langst

Geef duidelijk aan op je website, eventueel via een pop-up, dat het bij je klantenservice afdeling erg druk is en dat een reactie langer op zich laat wachten dan normaal. Kijk maar eens naar de voorbeelden… 

Checklist Academy

10 tips: Klantenservice in tijden van Corona

10 tips voor een killer van een telefoongesprek

10 tips voor een goed telefoongesprek

Laatste nieuws

user icon