Klantenservice

MyCare en MyControl: 100% controle en inzicht in klantcontact

Wanneer je je klantenservice uitbesteedt wil je grip en controle houden op je afgehandelde klantcontact. ContactCare ontzorgt je volledig door onze zelf ontwikkelde tools MyCare en MyControl. Met deze tools behoud je gemakkelijk het inzicht in je klantcontact, maar ook bieden we je totale transparantie in de kosten. Je kunt al van de tools MyCare en MyControl gebruik maken vanaf 200 klantcontact momenten per maand. Deze tools bieden we gratis aan wanneer je organisatie onze Klantenservice diensten afneemt, zoals Multi-client Klantenservice, Dedicated Klantenservice of Meertalige Klantenservice.

100% controle en inzicht in klantcontact

Klanten verwachten dat je organisatie altijd bereikbaar is, het liefst via verschillende kanalen. ContactCare is jouw partner in klantcontact. We zijn er voor alle organisaties – groot en klein- die klantcontact deels of helemaal willen uitbesteden, maar we helpen ook organisaties die klantcontact bewust intern willen houden door het aanbieden van trainingen of detachering. Met onze bereikbaarheidsdiensten zorgen we ervoor dat je nooit meer een (potentiële) klant hoeft te missen doordat de telefoon niet opgenomen wordt.

MyCare: 100% controle en inzicht in klantcontact

Je klanten verwachten dat je organisatie altijd bereikbaar is, het liefst via verschillende kanalen. ContactCare is jouw partner in klantcontact. We zijn er voor alle organisaties – groot en klein- die klantcontact deels of helemaal willen uitbesteden, maar we helpen ook organisaties die klantcontact bewust intern willen houden door het aanbieden van trainingen of detachering. Met onze bereikbaarheidsdiensten zorgen we ervoor dat je nooit meer een (potentiële) klant hoeft te missen doordat de telefoon niet opgenomen wordt.

N
Inzage in verbruik
N
Gesprekken terugluisteren
N
Beoordelen en corrigeren
N
Facturen downloaden
N
Rapportages
Laptop MyCare
Romy de Roo
Head of consultancy
Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.