Een nieuwe dienst van ContactCare: Telefoontrainingen!

do,nov 2018

Er vinden volop nieuwe ontwikkelingen plaats binnen ContactCare: we zijn gestart met het aanbieden van Telefoontrainingen! Met deze uitbreiding van onze dienstverlening willen we onze rol als expert in klantcontact verder gestalte geven. Daarnaast blijven we ernaar streven om de bereikbaarheid van Amersfoortse ondernemingen – en daar buiten – verder te vergroten.

Professionaliseren door training

We willen niet enkel de partner zijn voor organisaties die hun klantcontact willen uitbesteden. We zijn er ook voor organisaties die hun klantcontact bewust intern willen houden, maar wel baat hebben bij een training voor hun medewerkers. Daar speelt onze nieuwste dienstverlening op in. Door het aanbieden van trainingen bieden we bedrijven de gelegenheid om de kennis en expertise van eigen klantenservicemedewerkers te professionaliseren, in house bij ContactCare of op eigen locatie.

Eerder hebben we voor deze doelgroep de dienst Detachering geïntroduceerd, waarbij we onze eigen kwalitatieve klantenservicemedewerkers tijdelijk inzetten op locatie bij de klant. De volgende stap om organisaties die hun klantenservice zelf in huis doen te helpen met ‘nog beter klantcontact’ is het aanbieden van de dienst Trainingen. Met deze dienst stellen we organisaties in staat om hun medewerkers de benodigde vaardigheden, kennis en kunde van persoonlijk klantcontact verder te laten ontwikkelen.

Wil je meer weten? Neem dan een kijkje op onze pagina over Trainingen en download gratis de brochure.

telefoontraining ContactCare

Brochure

ContactCare Academy

Het Nederlands telefoonalfabet is een spelalfabet dat wordt gebruikt om, bijvoorbeeld via de telefoon, woorden te spellen. Download hem en gebruik hem als spiekbriefje!

10 tips voor een killer van een telefoongesprek

10 tips voor een goed telefoongesprek

Laatste nieuws

user icon