Een plek waar iederéén zich thuisvoelt

do,aug 2021

Stel je voor. Werken in de hangende tuinen van Babylon. Je lunchpauze houden in het hof van Eden, een tuin in het perfecte en prachtige paradijs wat gelukzaligheid uitstraalt. Of tafelvoetballen in Shangri-La, het aardse paradijs waar je blijvend gelukkig bent.

Dit is onze visie. Geen saaie grijze callcenters, maar groene inspirerende klantcontacttuinen waar elke dag met een frisse start aan de werkdag begonnen wordt.

Een nieuw thuis

Een nieuw clubhuis. In het begin van de coronacrisis stonden wij voor een moeilijke keus. Het contract van ons huidige pand liep af. Wat gaan we doen? Blijven we hier? Gaan we op zoek naar iets nieuws? Gaan we verbouwen? Na lang wikken en wegen kozen we ervoor om te blijven én te verbouwen. Wij creëren een plek dat warmte uitstraalt en als een warme deken om je heen valt.

Een circulaire wereld

Samen een betere wereld bouwen. We willen dat mensen gelukkig zijn, de natuur blij is én dat onze leefomgeving erop vooruitgaat. Daarom zijn wij de samenwerking aangegaan met Jaap Logge. Hij is een circulair interieurinrichter die een heilig geloof heeft in een circulaire wereld. Zijn doel is om een mooi interieur te maken waarbij de gebruikte materialen nooit meer afval worden. Zo bestaat onze vloer nu uit gerecyclede jeans. En wat vooral het mooie hieraan is, als wij ooit dit pand willen verlaten dan kan de vloerbedekking worden ingeleverd bij de leverancier en wordt deze opnieuw gerecycled in een nieuwe vloerbedekking. Maar waar is jullie oude vloerbedekking dan gebleven? Deze is teruggegaan naar de fabrikant, want die halen er grondstoffen uit voor nieuwe tapijtsoorten. Worden wij blij van! Daarnaast maken we gebruik van refurbished spullen en bestaan de pilaren uit het hout van een gesloopt pand.

Thuis op kantoor

Een plek om te verbinden. Thuis is waar je je welkom voelt en waar je jezelf kan zijn. Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers zich ook zo op kantoor voelen: jezelf zijn en je thuis voelen. Daarom besloten wij een stukje thuis naar kantoor te halen. Mede doordat we door de pandemie meer thuis zijn gaan werken. En hoewel veel mensen dit als positief ervaren, hebben we ook behoefte aan de warmte die collega’s meebrengen. Wij zetten in op warmte, gezelligheid en flexibiliteit. Een voorbeeld daarvan is ons werkcafé: het hart van de organisatie. Collega’s komen hier samen, klanten worden hier warm onthaald en er worden inspiratieavonden, borrels en trainingen gehouden.

Vitaliteit is key

Een gezonde manier van werken. Wij zorgen ervoor dat onze collega’s gezond en actief blijven tijdens werktijd. Zitten is immers het nieuwe roken. Er zijn elektrisch in hoogte verstelbare zit-sta bureaus voor hen klaargezet zodat zij kunnen afwisselen. Lang zitten is namelijk ongezond. Af en toe staan zorgt ervoor dat ziektes voorkomen kunnen worden, rugklachten worden tegengegaan en daarmee het algemene welzijn van onze medewerkers verbeterd wordt.  Wij horen ook al positieve reacties van onze collega’s dat de afwisseling heel prettig is.

Rust in de werkomgeving

Akoestiek speelt een belangrijke rol in een bedrijf waar veel wordt gebeld. Op een aantal muren worden er visuals geplaatst en deze bestaan uit prachtige beelden die de kernwaarden (wees echt, ontwikkel jezelf iedere dag en ga voor verbinding) van het bedrijf uitstralen. Daarnaast hebben ze een akoestisch dempend effect. Dit is goed voor de rust in de werkomgeving. Er is een trainingsruimte met een mobiele wand die open en dicht kan en deze is geluidsdicht. Veel planten zijn op de grond gezet en deze gaan flink groeien. Dit heeft een akoestische functie, maar is ook goed voor de gezondheid. Doordat het hectisch kan zijn in een kantoortuin wordt er in iedere ruimte een belcel geplaatst waarin een collega even helemaal in rust en privacy kan bellen.

Gratis download

Brochure Klantenservice

Al 10 jaar lang levert ContactCare persoonlijke merk-waardige klantenservice voor grote en kleine organisaties. In deze brochure lees je hoe wij jou helpen naar tevreden klanten.

Klantenservice brochure

Gratis kennispakket "klantcontact tijdens de feestdagen"

Laatste nieuws

Romy de Roo
Chief operating officer

Tijd voor een goed gesprek? Plan een call.

Plan een afspraak in mijn agenda voor een oriënterend gesprek van ongeveer 30 minuten.

Tijdens ons gesprek ben ik benieuwd naar jouw uitdagingen en kunnen we misschien zelfs al wel wat tips geven. Kies een tijdstip dan neem ik contact met je op.