Een goed telefoongesprek is goud waard

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? Zo wordt jouw organisatie goed in klantcontact!

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist Het Nederlands telefoonalfabet voor jouw organisatie.

 

  • Download Poster 'Telefoonetiquette'

    Vul hier je gegevens in, dan sturen we je de poster per e-mail toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Waarom jouw klant chatbot-moe is

Waarom jouw klant chatbot-moe is

Interacties met de klantenservice zijn steeds vaker geautomatiseerd. Denk aan een robotstem aan de telefoon of de chatbot op een website. Hoewel het voor veel bedrijven en uitkomst is, zorgt deze automatisering regelmatig voor geïrriteerde klanten. Uit recent...

Actief luisteren: hoe doe je dat?

Actief luisteren: hoe doe je dat?

Voor een gezonde relatie is effectieve communicatie de basis. Dit principe is dit ook van toepassing op de relatie tussen de klant en een bedrijf. Een van de belangrijkste onderdelen van effectieve communicatie is het luisteren naar de ander zodat deze zich gehoord,...

De customer experience trends van nu

De customer experience trends van nu

Een goede strategie voor customer experience, oftewel de ervaring van de klant met jouw organisatie, kan het verschil maken tussen jouw bedrijf en dat van jouw concurrent. De customer experience van de toekomst wordt vormgegeven door twee diepe menselijke behoeftes:...

user icon