Een goed telefoongesprek is goud waard

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? Zo wordt jouw organisatie een pro in klantcontact!

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist Het Nederlands telefoonalfabet voor jouw organisatie.

 

  • Download Poster 'Telefoonetiquette '

    Vul hier je gegevens in, dan sturen we je de poster per e-mail toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Groene vingers

Groene vingers

Afgelopen maand zijn al onze staff medewerkers bij elkaar gaan zitten in één open ruimte. Dit versterkt de onderlinge communicatie en maakt de betrokkenheid hoger. Bij elkaar zitten biedt een simpele manier om krachten te bundelen. Wat ons na de interne verhuizing...

Founder Jasper Meerding terug als CEO van ContactCare

Founder Jasper Meerding terug als CEO van ContactCare

AMERSFOORT - Sinds april 2017 was Mark Hekkelman werkzaam als Managing Director bij ContactCare. Hij nam de verantwoordelijkheid over van Jasper Meerding, de oprichter en eigenaar van ContactCare, die per heden weer terug is in de dagelijkse leiding van ContactCare....

Klanttevredenheid verhogen: zo doe je dat

Klanttevredenheid verhogen: zo doe je dat

Je klanttevredenheid verhogen, is dat niet wat iedere organisatie wil? Tevreden klanten zijn immers (vaak) terugkerende klanten. Het zijn de klanten die anderen vertellen over jouw organisatie en die door mond tot mond reclame voor nieuwe klanten kunnen zorgen. Maar...