Een goed telefoongesprek is goud waard

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? Zo wordt jouw organisatie een pro in klantcontact!

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist Het Nederlands telefoonalfabet voor jouw organisatie.

 

  • Download Poster 'Telefoonetiquette'

    Vul hier je gegevens in, dan sturen we je de poster per e-mail toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Klantenservice in tijden van Corona

Klantenservice in tijden van Corona

Overbelaste klantenservice of juist geen klant te bekennen? Voor de ene organisatie is het rennen, voor de andere is het genoodzaakt stilstaan ... Ook binnen klantcontact zijn de verschillen enorm. Wij merken een grote toename in telefoonverkeer bij onze...

YES WE CAN!

YES WE CAN!

Goede leiders herken je direct... maar hoe word je eigenlijk een goede leider? Deze enthousiaste groep teamleiders is onlangs gestart met het ContactCare Leadership Traject. Hierin doorlopen zij een gecertificeerd trainingsprogramma waarin hun leidinggevende...

user icon