Een goed telefoongesprek is goud waard

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? Zo wordt jouw organisatie goed in klantcontact!

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist Het Nederlands telefoonalfabet voor jouw organisatie.

 

  • Download Poster 'Telefoonetiquette'

    Vul hier je gegevens in, dan sturen we je de poster per e-mail toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Speel in op de veranderende behoeften van jouw klant

Speel in op de veranderende behoeften van jouw klant

Snelle digitale innovatie verandert ons gedrag en onze behoeften. Klanten verwachten niet alleen een geweldig product, maar ook een naadloze ervaring met bedrijven.  We bevinden ons in een tijd waarin de ene nieuwe technologie pas net bij het publiek in beeld is...

Het belang van een goede bereikbaarheid

Het belang van een goede bereikbaarheid

We kennen het allemaal: je komt ’s avonds thuis van werk en vraagt je af waar je pakketje blijft. Helaas is het bedrijf waar je iets hebt besteld niet telefonisch bereikbaar na 18:00 uur. De volgende dag probeer je ’s ochtends contact op te nemen en dan sta je eerst...

Een nieuwe generatie leiders

Een nieuwe generatie leiders

Gedurende een half jaar heeft een groep van onze meest getalenteerde medewerkers deelgenomen aan het leadershiptraject. In dit traject leerden een team van 7 medewerkers alle ins & outs van goed leiderschap en hoe dit in de praktijk toe te passen.Tijdens de...

user icon