Een goed telefoongesprek is goud waard

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? Zo wordt jouw organisatie een pro in klantcontact!

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist Het Nederlands telefoonalfabet voor jouw organisatie.

 

  • Download Poster 'Telefoonetiquette '

    Vul hier je gegevens in, dan sturen we je de poster per e-mail toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Klanttevredenheid verhogen: zo doe je dat

Je klanttevredenheid verhogen, is dat niet wat iedere organisatie wil? Tevreden klanten zijn immers (vaak) terugkerende klanten. Het zijn de klanten die anderen vertellen over jouw organisatie en die door mond tot mond reclame voor nieuwe klanten kunnen zorgen. Maar...

Infographic: de impact van (on)tevreden klanten

Tevreden klanten en ontevreden klanten: elke organisatie heeft hiermee te maken. Bij ContactCare kunnen we niet genoeg benadrukken hoe belangrijk service voor je klanten is, want zowel tevreden klanten als ontevreden klanten hebben een enorme impact op jouw...