Een goed telefoongesprek is goud waard

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? Zo wordt jouw organisatie een pro in klantcontact!

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist Het Nederlands telefoonalfabet voor jouw organisatie.

 

  • Download Poster 'Telefoonetiquette'

    Vul hier je gegevens in, dan sturen we je de poster per e-mail toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Iedereen verdient een kans

Iedereen verdient een kans

Op 16 december werden wij verrast met het bezoek van het WerkgeversServicepunt (WSP). Zij bezochten ons om het keurmerk Inclusief Werkgever uit te reiken. Dit keurmerk wordt uitgegeven aan werkgevers die laten zien dat zij inclusief ondernemen. Bijvoorbeeld door het...

Jubileumfeest ContactCare 10 jaar

Jubileumfeest ContactCare 10 jaar

Wie jarig is, trakteert! Zaterdag 30 november 2019 vierden wij ons 10 jarig bestaan. Helemaal in stijl met een knaller van een feest! Het werd een onvergetelijke avond in het thema Cocktail Chic met toeters, bellen, heel veel confetti en nóg meer bubbels! We werden...

In het nieuws: Klantcontact groeit!

In het nieuws: Klantcontact groeit!

Ondanks de verwachting dat automatisering en robots banen zou kosten, laten de laatste cijfers van het CBS en Klantenservice Federatie zien dat persoonlijk klantcontact groeit. Juist in een wereld waarin zich steeds meer digitaal afspeelt, blijft persoonlijke en...