Een goed telefoongesprek is goud waard

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? Zo wordt jouw organisatie een pro in klantcontact!

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist Het Nederlands telefoonalfabet voor jouw organisatie.

 

  • Download Poster 'Telefoonetiquette'

    Vul hier je gegevens in, dan sturen we je de poster per e-mail toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Klantcontact verbeteren met behulp van het DISC model

Klantcontact verbeteren met behulp van het DISC model

Een goed gesprek met wederzijds begrip is de basis van goed klantcontact. In het contact is het dan ook belangrijk om te zorgen voor een goede klik met je gesprekspartner. Hierdoor kan je beter inspelen op de wensen en behoeften van degene met wie je spreekt. ...

Micro en macro learning

Micro en macro learning

Goed klantcontact is belangrijk en begint bij de beste klantenservice medewerkers. Echte klantcontact specialisten komen echter niet zomaar aanwaaien. Bij ContactCare weten wij dat als geen ander en vormt gerichte training de basis. Wij leren onze medewerkers...

Onze klant Flitsmeister begint een eigen bezorgservice

Onze klant Flitsmeister begint een eigen bezorgservice

Door de coronacrisis hebben veel bedrijven moeite met pakketjes snel en op tijd geleverd te krijgen. Verkeersapp Flitsmeister heeft hier een oplossing voor bedacht en zet nu gebruikers in voor pakketbezorging.Met de service 'Flitsmeister Pickup’ roep het bedrijf zijn...

user icon