Een goed telefoongesprek is goud waard

Onze klantenservice tips, gratis whitepapers, handige factsheets en relevante nieuwsartikelen binnen de klantcontact branche in je mailbox? Zo wordt jouw organisatie een pro in klantcontact!

Schrijf je in en ontvang gratis de checklist Het Nederlands telefoonalfabet voor jouw organisatie.

 

  • Download Poster 'Telefoonetiquette'

    Vul hier je gegevens in, dan sturen we je de poster per e-mail toe.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Of bekijk direct ons nieuwsoverzicht

Jubileumfeest ContactCare 10 jaar

Jubileumfeest ContactCare 10 jaar

Wie jarig is, trakteert! Zaterdag 30 november 2019 vierden wij ons 10 jarig bestaan. Helemaal in stijl met een knaller van een feest! Het werd een onvergetelijke avond in het thema Cocktail Chic met toeters, bellen, heel veel confetti en nóg meer bubbels! We werden...

In het nieuws: Klantcontact groeit!

In het nieuws: Klantcontact groeit!

Ondanks de verwachting dat automatisering en robots banen zou kosten, laten de laatste cijfers van het CBS en Klantenservice Federatie zien dat persoonlijk klantcontact groeit. Juist in een wereld waarin zich steeds meer digitaal afspeelt, blijft persoonlijke en...

”Do you speak English?”

”Do you speak English?”

We komen er niet meer onderuit: de Engelse taal. De omroepberichten op het station, als je toch een maatje ruimer nodig hebt in een van de grotere modewinkels of wanneer je je dagelijkse coffee-to-go bestelt; waar eigenlijk niet? Sterker nog, in totaal spreken 1.6...