fbpx
Artikelnummer: 227091-1 Categorie: Tag:

10 tips: Klantenservice in tijden van Corona 📖

Proactief informeren, hoe doe ik dat?

Hoe schep je duidelijkheid?

Hoe kan ik de drukte spreiden?

Wat moet ik nu met mijn klantenservice!?

Overbelaste klantenservice of juist geen klant te bekennen? Voor de ene organisatie is het rennen, voor de andere is het genoodzaakt stilstaan … Ook binnen klantcontact zijn de verschillen enorm. Wij merken een grote toename in telefoonverkeer bij onze retailklanten, de online providers en de organisaties in de reisbranche en juist een afname bij veel MKB-ers.

Proactief informeren, hoe doe ik dat?

Hoe schep je duidelijkheid?

Hoe kan ik de drukte spreiden?

Wat moet ik nu met mijn klantenservice!?

Overbelaste klantenservice of juist geen klant te bekennen? Voor de ene organisatie is het rennen, voor de andere is het genoodzaakt stilstaan … Ook binnen klantcontact zijn de verschillen enorm. Wij merken een grote toename in telefoonverkeer bij onze retailklanten, de online providers en de organisaties in de reisbranche en juist een afname bij veel MKB-ers.

user icon