Gratis Download
De skills van een klantexpert
Om het klantcontactvak goed te verstaan zijn enkele kerncompetenties nodig. Het hoogste doel is om emotionele verbinding te maken met de ontvanger. Deze poster laat zien waar je op moet letten om echte klantexpert genoemd te mogen worden.

Wat we je vertellen
Basisskills klantcontact
Kerncompetenties
De ware verbinding vinden
Frequently Asked Questions (FAQ)
Waarom moet ik de gevraagde formulier informatie invullen?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Vraag 2
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Tijd voor een goed gesprek?
Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie?
Dan nemen we graag contact met je op.