Gratis Download

Checklist 10 tips Klantenservice in tijden van Corona

Overbelaste klantenservice of juist geen klant te bekennen? Voor de ene organisatie is het rennen, voor de andere is het genoodzaakt stilstaan … Ook binnen klantcontact zijn de verschillen enorm. Wij merken een grote toename in telefoonverkeer bij onze retailklanten, de online providers en de organisaties in de reisbranche en juist een afname bij veel MKB-ers.

10 tips klantenservice corona
Wat we je vertellen

Proactief informeren, hoe doe ik dat?

Hoe schep je duidelijkheid?

Hoe houd je het hoofd ‘cool’ achter de schermen?

Frequently Asked Questions (FAQ)
Waarom moet ik de gevraagde formulier informatie invullen?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Vraag 2
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Tijd voor een goed gesprek?

Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie?
Dan nemen we graag contact met je op.