Artikelnummer: 227091 Categorie:

10 tips: Klantenservice in tijden van Corona

Proactief informeren, hoe doe ik dat?

Hoe schep je duidelijkheid?

Hoe houd je het ‘cool’ achter de schermen’?

Wat moet ik nu met mijn klantenservice!?

Overbelaste klantenservice of juist geen klant te bekennen? Voor de ene organisatie is het rennen, voor de andere is het genoodzaakt stilstaan … Ook binnen klantcontact zijn de verschillen enorm. Wij merken een grote toename in telefoonverkeer bij onze retailklanten, de online providers en de organisaties in de reisbranche en juist een afname bij veel MKB-ers.

Proactief informeren, hoe doe ik dat?

Hoe schep je duidelijkheid?

Hoe houd je het ‘cool’ achter de schermen’?

Wat moet ik nu met mijn klantenservice!?

Overbelaste klantenservice of juist geen klant te bekennen? Voor de ene organisatie is het rennen, voor de andere is het genoodzaakt stilstaan … Ook binnen klantcontact zijn de verschillen enorm. Wij merken een grote toename in telefoonverkeer bij onze retailklanten, de online providers en de organisaties in de reisbranche en juist een afname bij veel MKB-ers.

user icon