Altijd overal optimaal
bereikbaar

Jouw klanten altijd vriendelijk en professioneel te woord staan. Óók als je zelf eigenlijk niet bereikbaar bent.

Je eigen receptionist op afstand

Met onze antwoorddienst Telefoonservice haal je je eigen receptioniste op afstand in huis. Zo ben je altijd bereikbaar terwijl je zelf thuis aan het werk bent. Of als je juist geniet van een momentje voor jezelf.

We nemen binnenkomende gesprekken aan en geven je boodschappen door. Daarnaast kunnen we in bepaalde scenario’s, naar de door jou opgegeven nummers, doorschakelen. Hierdoor ben je altijd bereikbaar en staan jouw klanten niet in de kou!

Telefoonservice van ContactCare

N
7 dagen per week bereikbaar
N
Alleen betalen voor wat je gebruikt
N
Flexibel in te zetten wanneer het jou uitkomt
N
Live inzage in gebruik via je eigen dashboard
N
Loyalere klanten

Onze pakketten

We willen onze Telefoonservice zo goed mogelijk op jouw wensen aan laten sluiten. Je kunt zelf bepalen wanneer je onze bereikbaarheidsdienst in wilt zetten. Bijvoorbeeld wanneer je in bespreking bent of wanneer je een weekend weg bent. Ook alleen in de avonduren de telefoon aannemen is mogelijk. Hoe je Telefoonservice ook inzet, we zorgen er altijd voor dat je realtime een notificatie ontvangt van je afgehandelde gesprek.

Basis

€29,50
p/m

Kosten per gesprek*: €1,89

E-mail direct: gratis

Doorschakelen (optioneel): €1,00

SMS direct: €0,25

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec. Tarieven zijn exclusief BTW.
Hierna geldt een tarief van €0,0315 per seconde.

Royaal

€129,50
p/m

De eerste 75 gesprekken zijn gratis 

Kosten per gesprek*: €1,37

E-mail direct: gratis

Doorschakelen (optioneel): €1,00

SMS direct: €0,25

*voor gesprekken tot maximaal 90 sec. Tarieven zijn exclusief BTW.
Hierna geldt een tarief van €0,0228 per seconde.

Hoe het werkt
Arrow down
1. Registreer je voor MyCare

Na het bestellen krijg jij toegang tot MyCare. Via dit portal kunnen alle gesprekken worden teruggeluisterd en instructies live worden aangepast.

2. Vul in hoe jij wilt dat wij opnemen

Waar hecht jij waarde aan en wat voor organisatie ben jij eigenlijk? Nemen wij op in de U-vorm of de jij-vorm of moeten wij in het Engels opnemen?

3. Hoe moet het gesprek verlopen?

Geef aan wat je verwacht van onze medewerkers. In het script is er ruimte om regels of uitzonderingen toe te voegen. Je geeft precies aan wat jij wilt om het gesprek zo goed mogelijk af te handelen.

4. Doorschakelen

Je geeft zelf aan welke gesprekken je wilt doorschakelen in welke situatie.Schakel bijvoorbeeld technische vragen door naar jouw technische lijn en stuur prospects door naar de salesafdeling.

5. Direct aan de slag!

Als alles ingevuld is kunnen wij gelijk beginnen!
We nemen de telefoon aan zoals jij dat wenst. Met jouw bedrijfsnaam en de naam van onze medewerker.

6. Onze feedback

We geven direct antwoord op de veelgestelde vragen, schakelen door naar de door jou aangegeven nummers en noteren waar het gesprek over ging.

7. AfterCare

Na het gesprek ontvang jij altijd een samenvatting van de afgehandelde gesprekken.

Tijd voor een goed gesprek?

Heb je een vraag over onze diensten of wil je bij ons langskomen voor meer informatie en een kop koffie? Dan nemen we graag contact met je op.

user icon