Zweedstalige klantenservice

Professioneel klantcontact door native Zweedse sprekers

Bereikt jouw organisatie ook consumenten buiten de Nederlandse grenzen, bijvoorbeeld in Zweden? Dan kom je al gauw voor uitdagingen te staan op het gebied van taal en cultuur. Om ook je Zweedse klanten optimaal van informatie en service te kunnen voorzien kun je overwegen om je meertalige klantenservice (deels) uit te besteden. Je Zweedstalige klantcontact is in goede, professionele handen bij de agents van ContactCare. Wij hebben native Zweedse sprekers in huis die optimale service kunnen bieden in de moedertaal van jouw klanten.

Zweedstalig klantcontact van de hoogste standaard

ContactCare biedt je Zweedstalige klantenservice door native speakers, vanuit hartje Amersfoort. Om de taalvaardigheidsniveaus in het Zweeds te kunnen waarborgen, hanteren we het Common European Framework of Reference for Languages (CEF) als maatstaf. Onze medewerkers beheersen minimaal CEF niveau B2 om een klant mondeling en/of schriftelijk te woord te staan in het Spaans. Zo garanderen we jou en je klanten uit Zweden alleen de beste kwaliteit!

Via de telefoon, e-mail of chat 
Native speakers
Minimaal CEF niveau B2

zweeds

De voordelen van Zweedstalige klantenservice uitbesteden

Door het uitbesteden van je Zweedstalige klantencontact vergroot je de bereikbaarheid van je organisatie voor Zweedse consumenten. Daarnaast maakt jouw organisatie een zeer professionele indruk wanneer een consument in zijn of haar eigen moedertaal te woord wordt gestaan door een medewerker die de taal vloeiend spreekt én de cultuur begrijpt. Maar dat is niet het enige: wanneer er voor consumenten service en informatie in hun eigen taal beschikbaar is, zijn zij veel sneller geneigd jouw producten of diensten af te nemen.

Een andere taal?

Naast Zweedstalige klantenservice, bieden we ook meertalige klantenservice in het Engels, Frans, Spaans en Duits aan.