Spaanstalige Klantenservice

Professioneel klantcontact door native Spaanse sprekers

De groei van je organisatie kan uitdagingen met zich mee brengen. Hoe ga je bijvoorbeeld om met klantvragen in het Spaans via de telefoon, chat of e-mail? Je kunt te maken krijgen met taalbarrières of cultuurverschillen wanneer je medewerkers zelf klanten in vreemde talen te woord moeten staan. Meertalige klantenservice in het Spaans, verzorgt door onze Spaanse agents, kan dan uitkomst bieden voor jouw organisatie. 

 

Spaanstalig klantcontact volgens hoge eisen

ContactCare biedt Spaanstalige klantenservice door native speakers, vanuit onze centrale locatie in Amersfoort. Om de taalvaardigheidsniveaus in het Spaans te kunnen waarborgen, hanteren we het Common European Framework of Reference for Languages (CEF) als maatstaf. Onze medewerkers beheersen minimaal CEF niveau B2 om een klant mondeling en/of schriftelijk te woord te staan in het Spaans. Zo kunnen we jou en je klanten altijd de beste kwaliteit garanderen.

Via de telefoon, e-mail of chat 
Native speakers
Minimaal CEF niveau B2

spaans

De voordelen van Spaanstalige klantenservice uitbesteden

Door het uitbesteden van je Spaanstalige klantenservice vergroot je de bereikbaarheid van je organisatie voor Spaanse klanten. Daarnaast maakt jouw organisatie een uiterst professionele indruk wanneer een consument in zijn of haar eigen moedertaal te woord wordt gestaan door een medewerker die de taal vloeiend spreekt en de cultuur begrijpt. Maar niet alleen dat: wanneer er voor consumenten service en informatie in hun eigen taal beschikbaar is, zijn zij veel sneller geneigd jouw producten of diensten af te nemen.

Een andere taal?

Naast Spaanstalige klantenservice, bieden we ook meertalige klantenservice in het Engels, Frans, Duits en Zweeds aan.