Franstalige Klantenservice

Professioneel klantcontact door native Franse sprekers

Heeft jouw organisatie stappen gezet buiten de Nederlandse grenzen? En weten Franse consumenten je organisatie ook te vinden? Dan krijg je waarschijnlijk ook klantvragen in het Frans binnen via de telefoon, e-mail of WhatsApp. ContactCare biedt je Meertalige klantenservice in het Frans.

Professioneel Franstalig klantcontact

We hebben native speakers in dienst die jouw Franstalige klanten professioneel te woord kunnen staan in de moedertaal van de klant. Dat is fijn, want onze medewerkers begrijpen de taal en cultuur van je klanten als geen ander. Wist je dat een consument sneller een aankoop doet in een buitenlandse webshop wanneer er service en informatie in zijn of haar eigen taal beschikbaar is?

Via de telefoon, e-mail of chat 
Native speakers
Minimaal CEF niveau B2

frans

De beste kwaliteit, ook in het Frans

ContactCare biedt Franstalige klantenservice verzorgd door native speakers, vanuit onze centrale locatie in hartje Amersfoort. Om de taalvaardigheidsniveaus in het Frans te kunnen waarborgen, hanteren we het Common European Framework of Reference for Languages (CEF) als maatstaf. Onze medewerkers beheersen minimaal CEF niveau B2 om een klant mondeling en/of schriftelijk te woord te staan in het Frans. Zo garanderen we je altijd de beste kwaliteit. 

Een andere taal?

Naast Franstalige klantenservice, bieden we ook meertalige klantenservice in het Engels, Duits, Spaans en Zweeds aan.