Duitstalige klantenservice

Professioneel klantcontact door native Duitse sprekers

Wanneer je organisatie groeit weten consumenten buiten Nederland je ook te vinden! Heb je bijvoorbeeld klanten uit Duitsland? En krijg je van hen ook klantvragen in het Duits binnen via de telefoon, e-mail of chat? Dan biedt onze Meertalige klantenservice in het Duits uitkomst. ContactCare werkt met native Duitse klantenservice medewerkers die optimale service kunnen bieden in de moedertaal van je klanten. Dat is wel zo fijn, want een consument doet veel sneller een aankoop in een (voor hem of haar) buitenlandse webshop wanneer er service in de eigen taal verleend wordt.

Duitstalig klantcontact van het hoogste niveau

Het uitbesteden van je Duitstalige klantenservice heeft meerdere voordelen. Zo hoef je niet je eigen personeel Duits te laten leren of Duitstalige klantenservicemedewerkers aan te nemen. Daarnaast weet je bij ContactCare zeker dat onze Duitse native speaker ook  écht op het hoogste niveau Duits kunnen spreken en schrijven. Om de taalvaardigheidsniveaus te kunnen waarborgen, hanteren we het Common European Framework of Reference for Languages (CEF) als maatstaf. Onze medewerkers beheersen minimaal CEF niveau B2 om een klant mondeling en/of schriftelijk te woord te staan in het Duits. Zo kunnen we je altijd de beste kwaliteit garanderen. 

Via de telefoon, e-mail of chat 
Native speakers
Minimaal CEF niveau B2

duits

We begrijpen de taal en cultuur van jouw Duitse klant

Door het uitbesteden van je Duitstalige klantenservice vergroot je de bereikbaarheid van je organisatie voor Duitstalige klanten. Bovendien maakt jouw organisatie een uiterst professionele indruk wanneer een consument in zijn of haar eigen moedertaal te woord wordt gestaan door een medewerker die de taal vloeiend spreekt en de cultuur begrijpt. 

Een andere taal?

Naast Duitstalige klantenservice, bieden we ook meertalige klantenservice in het Engels, Frans, Spaans en Zweeds aan.