Klantenservice Multi-client

Professioneel klantcontact met een voordelig ‘shared’ model

Groeit je bedrijf steeds harder en krijg je daardoor steeds meer vragen vanuit klanten over bestellen, betalen, leveren, retourneren, voorraad of klachten? Dan kan het lastig worden om in-house al je klantcontact snel en efficiënt af te handelen. Vooral als klanten je bedrijf ook in de avonden en weekenden willen bereiken via verschillende kanalen. Je kunt ervoor kiezen om je klantcontact (deels) uit te besteden aan de professionals van ContactCare, zodat jouw klanten altijd tijdig en professioneel geholpen worden.

Richt je klantenservice in zoals jij dat wil

Gebruik maken van onze Multi-client Klantenservice dienst is mogelijk vanaf 500 tot 5000 contacten per maand. We maken gebruik van Multi-client teams, waarbij een groep van agents het klantcontact voor meerdere merken afhandelt. Zo is onze Multi-Client Klantenservice zeer voordelig, omdat je alleen betaalt wanneer onze agents daadwerkelijk je klantcontact afhandelen. Als het even stil is, betaal je dus niets.

7 dagen per week van 08:00 – 22:00 uur bereikbaar
Alleen betalen voor wat je gebruikt
Voordelig ‘shared’ model met wisselende agents
Live inzage via je eigen online dashboard

gesprek

De klantenservicemix die bij jouw organisatie past

 

Het uitbesteden van je klantenservice kan op verschillende manieren. Je kunt natuurlijk je hele klantenservice aan ons uitbesteden. Maar, we werken ook graag samen. Denk hierbij aan voorbeelden als de 1e lijn uitbesteden en de 2e lijn zelf doen, maar ook het uitbesteden van de overflow (bij piekdrukte, alleen in bepaalde tijdsblokken) of het uitbesteden van bepaalde contactkanalen of talen. Samen met jou komen we tot een passende oplossing die past bij jouw organisatie.

Meer dan 160 uur aan contactmomenten per week?

In dit geval is wellicht onze Dedicated Klantenservice geschikter voor jouw organisatie. Met deze service beschik je over een team met vaste medewerkers die enkel en alleen voor jouw klanten werken.