Detachering

Gekwalificeerde en ervaren medewerkers bij jou op locatie

Wanneer je er als organisatie bewust voor kiest om je klantcontact in-house te houden is onze detacheringsdienst wellicht een uitkomst. Heb je bijvoorbeeld wel baat bij een uitvoerig getrainde klantenservice specialist die jouw klanten professioneel te woord staat? Maar wil je liever niet de risico’s op je te hoeven nemen van het aannemen van eigen personeel? Dan kunnen wij onze agents op uitzendbasis inzetten bij jouw organisatie.

Deskundig getraind aan de ContactCare Academy

Voordat wij onze agents inzetten voor detachering, doorlopen zij eerst de ContactCare Academy. Hier worden zij uitvoerig getraind en opgeleid tot flexibele, professionele klantenservicemedewerkers die beschikken over de juiste gesprekstechnieken en telefoonetiquette. Detachering door ContactCare garandeert je klantgerichte professionals bij jou op locatie.

Op maat gemaakte trainingen

Continue kwaliteitscontrole

Flexibel en schaalbaar naar jouw wens

continue monitoring

Continue monitoring en kwaliteitscontrole

Om de kwaliteit van onze experts bij jou op locatie te kunnen garanderen trainen we onze agents en monitoren we hen doorlopend. Zo trainen we hen onder andere op jouw bedrijf, projecten en systemen en zorgen we ervoor dat kennis en kunde altijd scherp blijft. Daarnaast kunnen onze Quality Managers met onze software tool MyControl gesprekken terugluisteren en persoonlijke toetsen aanbieden aan onze gedetacheerde medewerkers. Dit maakt het voor ons mogelijk om voortdurend de kwaliteit van jouw contactmomenten te monitoren en te optimaliseren.