ContactCare Academy
Training leiderschap in klantcontact
Nú is de ideale tijd om jezelf verder te ontwikkelen.
Dit voorjaar start de ContactCare Academy weer met een uitgebreide opleiding om jouw Teamleider-skills een kickstart te geven of gewoon even op te poetsen.
In 8 uitdagende lesdagen duiken wij de diepte in, waarbij buiten theorie en praktijk ook de teamleider zelf onder de loep wordt genomen.
Uiteraard houden we rekening met alle richtlijnen rondom Covid-19 en zorgen wij voor een ruime, veilige en leervriendelijke lesomgeving in ons opleidingscentrum in Amersfoort.
Wil je graag Teamleider worden? Of wil in je huidige functie breder inzetbaar zijn door je leiderschapsvaardigheden verder te ontwikkelen?
Dan is de opleiding Teamleider echt iets voor jou!
Uitdaging, zelfontplooiing en een goede afwisseling tussen theorie en praktijk is hét kenmerk van deze energieke opleiding, waarbij we de mens achter de (aspirant-)teamleider centraal stellen.
En laten we niet vergeten dat leren ook gewoon onwijs leuk is, dus zijn de trainingen ook aangelengd met een gezonde dosis humor.
Eerstvolgende startdata
Woensdag 21 april 2021
- Inclusief verblijfkosten en examen
- Toegang tot meer dan 250 trainingen
- Kosten: €2950,- ex BTW
De volgende onderwerpen komen aan bod
Prio's, doelen stellen en time management
Wie is er eigenlijk de baas over jouw agenda?
Wij leren je om tijd over te houden voor jouw belangrijkste focus: menselijk contact.
Effectief communiceren
Het gaat niet zozeer om wat je zegt, het gaat om hoe je het zegt.
En hoe anderen jouw begrijpen.
Compliance en GDPR
Het is toch prima om je mobiele telefoon aan je werklaptop op te laden?
Coachen van teams
Diversiteit en inclusiviteit binnen jouw organisatie
Diversiteit stimuleert vernieuwing van processen, producten en diensten. Geen wonder dat dit een hot topic is voor veel organisaties. Daarnaast creëer je door goede implementatie van deze thema’s ook een vruchtbare bodem voor het (door)ontwikkelen van talent en goede samenwerking binnen je eigen team.Â
Beoordelingsgesprekken voeren
Wij helpen jou om jouw medewerkers echt centraal te stellen in het beoordelingsgesprek, waardoor jij minder administratie hebt en vooral bezig bent om jouw medewerkers positief te challengen.
Slechtnieuwsgesprekken voeren
Hoe breng je het slechte nieuws en vermijdt je een heftige of emotionele reactie? Wij helpen jou om de ongemakkelijke gesprekken te voorkomen en zorgen ervoor dat de boodschap helder overkomt bij jouw gesprekspartner.
Verzuimgesprekken voeren
Wat vraag je dus wél tijdens een verzuimgesprek en waar blijf je vandaan? Wat wordt er eigenlijk bij de Arbo-arts besproken en hoeveel van die informatie is vervolgens weer nuttig voor de leidinggevende? Hoe communiceer je jouw verzuimprotocol op een effectieve wijze binnen jouw organisatie? En misschien nog belangrijker: hoe voorkom je verzuim bij je medewerkers? Dat is immers beter dan genezen.
Tijdens dit onderdeel maken wij deze grote onderwerpen klein en zorgen wij ervoor dat je morgenochtend de geleerde stof direct kunt toepassen.
Persoonlijke effectiviteit
Tijdens dit onderdeel gaan we dieper in op jouw kwaliteiten en ontwikkelpunten en leren we je hoe die punten verder te ontwikkelen.
Zelfstandig aan de slag als Teamleider
Het programma