ContactCare Academy

Basistraining in klantcontact

Vuistregels, tegeltjeswijsheden, gespreksmodellen en gezond verstand. Dit zijn de basisingrediënten voor succesvol klantcontact. Wij brengen jou en onze medewerkers graag de fijne kneepjes bij.

Het ambacht klantcontact.

Bijna elke organisatie heeft er mee te maken: klantcontact. En toch is het pas een trend van de laatste jaren waarin klantcontact als een echt vak wordt gezien.

Deze training boost het vertrouwen en de skills van jouw medewerkers van de klantenservice, receptie of helpdesk en zorgt voor een uniforme, maar vooral mensgerichte klantbeleving.

* Direct resultaat na 1 trainingsdag
* Praktijkgerichte opdrachten en leerstof
* Kosten: €295,- ex BTW
* Ook digitaal mogelijk vanaf 6 personen

Eerstvolgende startdata

Maandag 1 februari 2021

Maandag 1 maart 2021

Maandag 5 april 2021

De volgende onderwerpen komen aan bod

N

Gesprekstechnieken

N

Gespreksmodellen

N

Optimaal klantcontact

N

Omgaan met Weerstand

N

Het Menselijke Brein

N

DISC in klantcontact

user icon