Vragen? Neem direct contact op
033 7440044

Detachering

Maak kennis met ons

Detachering

Maak kennis met ons

Detachering

Maak kennis met ons

Klantcontact specialist nodig die uw klantenservice kan ondersteunen?

Klantenservice is mensenwerk. Het vinden van gekwalificeerd personeel en het creëren van goede omstandigheden kunnen daarom een uitdaging vormen. Omdat u uw klanten zo goed mogelijk wilt bedienen dienen uw medewerkers naast goed getraind, ook al hun kwaliteiten optimaal te benutten en ontwikkelen.

ContactCare biedt u het beste klantenservice personeel op uitzendbasis. Wij trainen en monitoren het personeel, een garantie voor kwaliteit. Onze agents worden vakkundig getraind aan de ContactCare Academy en voorbereid op verschillende soorten gesprekken, projecten en systemen. Na deze trainingen zijn zij klaar om gedetacheerd te worden. We bieden u een schaalbare service die meegroeit met uw organisatie. Detachering voor uw klantenservice doet u het best met ContactCare.

De voordelen van detachering

  • Deskundig getraind aan de ContactCare Academy
  • Flexibel en schaalbaar zonder risico’s
  • Keuze uit diverse mogelijkheden passend bij uw behoeften
  • Goede beloning voor de medewerkers dankzij: ABU-beloningsstructuur
  • ContactCare is NEN-gecertificeerd
Download presentatie

Deskundig personeel dankzij ContactCare Academy

logo academy

Bij ContactCare krijgen onze klantenservice medewerkers op maat gemaakte trainingen aan de ContactCare Academy. Ze worden breed opgeleid voor diverse in- en outbound situaties en staan daardoor garant voor de beste afhandeling van uw klantcontact. Detachering wordt daardoor klantgericht, effectief én efficiënt!

De medewerkers van ContactCare worden getraind op specifieke vaardigheden op het gebied van het afhandelen van klantcontact. Om dit proces gestructureerd vorm te geven is de ContactCare Academy opgezet. De focus bij dit project ligt op de volgende onderdelen:

  • Algemene training:  Etiquette & Vaardigheden
  • Custom Learning Management System
  • Empathie- en Weerstandstraining
Maak kennis met ons

Controle dankzij MyControle

Dankzij MyControl worden de medewerkers van ContactCare opgeleid om uw klanten zo goed mogelijk te woord te staan. MyControl herkent waar persoonlijke en individuele trainingen op maat nodig zijn die aansluiten bij de behoefte van de klantenservice medewerker en het project. Zo weten wij zeker dat ook uw klantcontact specialist de juiste kennis in huis heeft om uw organisatie en de contactmomenten verder te professionaliseren. 

De intelligente real-time performance tool MyControl biedt een volledig dashboard voor klantenservice medewerkers, teamleiders, projectmanagers en het management over de prestaties, resultaten en de kwaliteit van het contactcenter. MyControl zorgt ervoor dat iedereen efficiënt en betrokken zijn of haar werkzaamheden uitvoert. De tool maakt het voortdurend monitoren en optimaliseren van de kwaliteit van de contactmomenten mogelijk.

Maak kennis met ons
Medewerkers
Opdrachtgevers

'ContactCare ontzorgt en levert goed getraind personeel; echte professionals die niet alleen als onderdeel van ons team aanvoelen maar ons ook echt versterken'

Coloplast
Matthias van Rijswijk
Manager Consumer Sale & Care

'Wij waren altijd al een verlengstuk van Coloplast, maar door de detachering zijn wij ook onderdeel van de organisatie geworden, en dat biedt zoveel meer inzichten die ik dagelijks kan gebruiken'

ContactCare
Amina Majdoubi
Klantcontact Specialist

Nog even alle informatie op een rijtje? Download dan onze presentatie

Download presentatie