Klantenservice
personeel inhuren

Onze klantenservice professionals staan klaar om jouw organisatie te versterken en te ondersteunen.

PERSONEEL INHUREN

Klantenservice medewerkers

PERSONEEL INHUREN

Interim
teamleiders

PERSONEEL INHUREN

Managed
insourcing

Onze klantexperts vormen een naadloze aanvulling op jouw bestaande team.

Onze klantexperts sluiten perfect aan bij jouw organisatie en worden waardevolle partners die jouw team inspireren en de klantervaring verbeteren. Met hun brede kennis en ervaring kunnen ze snel deel uitmaken van jouw operationele processen, wat tijd en middelen bespaart. Het inhuren van onze klantenservicemedewerkers betekent profiteren van hun bestaande vaardigheden zonder nieuwe interne functies te creëren, waardoor je je kunt richten op jouw kernactiviteiten.

Plan een gesprek

Plan een afspraak van ongeveer 30 minuten.

Wat we doen.

Analyse

Een perfecte aanvulling op jouw team

Creating a higher spacing and how people move through a unique and impactful campaign.

Processen

Direct inzetbaar

Spaces of each debt in the digital world can help you with overall simplest authentic.

Inzichten

Getraind en ervaren

Get a regulatory oneven an enterprises such she and the got the did attributing and pushed.

Resultaatgericht

Kortere- en langdurige inzet mogelijk

Making an email campaigns to achieve a real impact.

Wat we bieden.

Direct inzetbare professionals

Getrainde en ervaren medewerkers

Zowel langdurige als korte inzet mogelijk

Een perfecte aanvulling op jouw team

Onze personeelsdiensten

Ervaren en getraind

Onze klantexperts hebben zich bewezen als ervaren en goed getrainde professionals in klantenservice. Ze zijn opgeleid aan onze ContactCare Academy en beschikken over de nodige kennis en vaardigheden om elke klantinteractie met succes af te handelen. Met diepgaande klantkennis, empathie, en probleemoplossende vaardigheden, zijn ze klaar om jouw organisatie naar een hoger niveau van klantenservice te tillen.

Gemakkelijk op- en afschalen

Bij ContactCare bieden we je de flexibiliteit om je personeelsbezetting gemakkelijk op- en af te schalen, precies wanneer jij dat nodig hebt. Of het nu gaat om drukke periodes, seizoensgebonden piekmomenten, of specifieke projecten, wij staan klaar om snel extra personeel te leveren. Geen gedoe met langdurige wervingsprocedures of vaste contracten. Met onze uitgebreide pool van goed opgeleide klantenservicemedewerkers kunnen we snel inspelen op jouw behoeften en zorgen voor een naadloze integratie met je bestaande teams. Blijf wendbaar en efficiënt met onze op- en afschaalbare personeelsoplossing en focus op de groei en het succes van je organisatie.

Our Services

Direct inzetbaar

Bij ContactCare begrijpen we dat tijd van essentieel belang is. Onze klantenservicemedewerkers zijn klaar om direct aan de slag te gaan. Dankzij hun uitgebreide training en ervaring zijn ze volledig voorbereid om zich naadloos aan te passen aan jouw bedrijfsbehoeften en servicelevel. Hierdoor kun je snel reageren op veranderingen in de vraag en jouw klanten de ondersteuning bieden die ze verdienen.

Our Services

Wel de Voordelen, Niet de Lasten

Bij ContactCare nemen we graag de lasten van werkgevers uit jouw handen, zodat jij je kunt richten op jouw kernactiviteiten zonder de bijkomende kosten. Geen zorgen meer over verzuimkosten, wervingskosten, training of andere werkgeverslasten. Wij dragen de verantwoordelijkheid voor het personeel, inclusief vervanging bij verzuim . Bespaar tijd en geld terwijl wij zorgen voor getrainde klantenservicemedewerkers. Ontdek onze kostenbesparende oplossing en bereken jouw voordeel met onze open kostencalculatie. Neem vandaag nog contact met ons op, dan kijken we samen naar een oplossing die het beste bij jouw behoeften past.

Our Services

Direct inzetbaar

Bij ContactCare begrijpen we dat tijd van essentieel belang is. Onze klantenservicemedewerkers zijn klaar om direct aan de slag te gaan. Dankzij hun uitgebreide training en ervaring zijn ze volledig voorbereid om zich naadloos aan te passen aan jouw bedrijfsbehoeften en servicelevel. Hierdoor kun je snel reageren op veranderingen in de vraag en jouw klanten de ondersteuning bieden die ze verdienen.

Our Services

Wel de Voordelen, Niet de Lasten

Bij ContactCare nemen we graag de lasten van werkgevers uit jouw handen, zodat jij je kunt richten op jouw kernactiviteiten zonder de bijkomende kosten. Geen zorgen meer over verzuimkosten, wervingskosten, training of andere werkgeverslasten. Wij dragen de verantwoordelijkheid voor het personeel, inclusief vervanging bij verzuim . Bespaar tijd en geld terwijl wij zorgen voor getrainde klantenservicemedewerkers. Ontdek onze kostenbesparende oplossing en bereken jouw voordeel met onze open kostencalculatie. Neem vandaag nog contact met ons op, dan kijken we samen naar een oplossing die het beste bij jouw behoeften past.

Download de brochure personeel inhuren

Leer hoe de adviseurs van ContactCare het verschil kunnen maken in jouw organisatie.

Personeel inhuren artikelen

/ 2019 — 2022

Vragen

Hoe werkt de Telefoonservice precies?

Onze telefoonservice werkt als een externe telefonische klantenservice voor jouw bedrijf. Onze professionele en goed opgeleide medewerkers nemen de inkomende telefoongesprekken van jouw klanten aan en behandelen deze volgens de vooraf vastgestelde instructies. Zo kunnen we klantvragen beantwoorden, afspraken inplannen, bestellingen verwerken en meer, precies zoals jij dat wilt.

Wat zijn de openingstijden van de Telefoonservice?

Onze telefoonservice is beschikbaar tijdens de door jou gewenste openingstijden. Dit kan variëren van reguliere kantoortijden tot 24/7 ondersteuning, afhankelijk van jouw bedrijfsbehoeften.

Welke talen worden ondersteund door de Telefoonservice van ContactCare?

Onze telefonische klantenservice ondersteunt Nederlands en Engels.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice?
Ja, we kunnen jouw huidige telefoonnummer behouden voor de telefoonservice. We zorgen voor een naadloze overgang, zodat jouw klanten jou nog steeds op het vertrouwde nummer kunnen bereiken.
Hoe kom ik erachter wat er in de gesprekken wordt gezegd?

Alle telefoongesprekken worden professioneel opgenomen om de kwaliteit van onze service te waarborgen en voor trainingsdoeleinden. Je kunt deze gesprekken terugluisteren in jouw persoonlijke MyCare omgeving, waar deze gesprekken ook beoordeeld kunnen worden. We zorgen ervoor dat van elk gesprek een duidelijke notitie wordt gemaakt, zo ben jij altijd op de hoogte van de inhoud van jouw gesprekken.

Contact

Vragen?
Plan een oriënterend gesprek

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure

Download brochure